امیدوارم در آینده نزدیک نمره دستگاه های تولیدی ما توسط کارشناسان خارجی 10 شود

مدیرعامل شرکت آریان توان افزا صنعت گفت: هزینه دستگاه هایی که ما تولید کرده ایم 3تا4 برابر پایین تر از نمونه های خارجی است به گونه ای که کارشناسان همین رشته در کشورهای دیگر که درس این رشته و کار را خواندند زمانی که با این دستگاه در نمایشگاه آشنا شدند و کار کردند؛ اگر به دستگاه خارجی نمره 10 دادند به دستگاه های ما نمره 8 دادند و از این اتفاق بسیار خوشحال شدم و امیدوارم روزی برسد که من هم نمره 10 بگیرم و این دستگاه ها را ارائه کنم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

گفتگوی اختصاصی خبرگزاری ورزش ایران ایپنا با مدیرعامل شرکت آریان توان افزا صنعت : صفورا طهماسبی دانشجوی دکترای مهندسی پزشکی بیومکانیک وفوق لیسانس رشته مکاترونیک ومدیرعامل شرکت آریان توان افزا صنعت اظهار کرد: این شرکت در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی ربا ت های توانبخش و دستگاه ورزشی پلاتس فعالیت دارد.

او با بیان اینکه این شرکت از چند تیم تشکیل شده،افزود: یک تیم متخصصین ورزشی، تیم دیگر متشکل از چندین مهندس مجرب در آن مشغول بکارهستند و تیم تولید، که به صورت گروهی شروع به طراحی، ساخت و تحلیل دستگاه را انجام می دهد چه در زمینه پزشکی و چه ورزشی که بعد از انجام کارهای تحلیل و طراحی وارد مرحله ساخت می شود.

مدیرعامل شرکت آریان توان افزا صنعت با اشاره به اینکه این شرکت نزدیک به ۳ سال است که در حال فعالیت هست ادامه داد: محصولات ورزشی را تولید و به باشگاه داران و مربیان رشته پیلاتس ارائه می کنیم و دوره های آموزشی برای آنها تدارک می بیند.

طهماسبی گفت: دستگاه های پلاتس ما در زمینه توان بخشی، قهرمانی و پهلوانی کاربردی دارد یعنی ورزشکاران در هر سطحی که باشند حتی افراد آسیب دیده می توانند از این تجهیزات و دستگاه ها استفاده کنند.

وی یادآور شد: در نمایشگاه ورزش سالن ۲۵B غرفه شش شرکت کردیم و تمامی دستگاه هایی که در زمینه ورزش ساختیم در این نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان قرار داده ایم. خوشبختانه از این دستگاه ها استقبال خوبی شده و ورزشکارانی که در هر شاخه از ورزش در حال فعالیت هستند از این دستگاه ها استقبال کردند.

مدیرعامل شرکت آریان توان افزا صنعت بابیان اینکه محصولاتی که ما درست کرده ایم بین ۳ تا ۴ برابرهزینه اش پایین تر از نمونه های خارجی اش است، اظهارکرد: کارشناسان همین رشته در کشورهای دیگر که درس این رشته و کار را خواندند زمانی که با این دستگاه در نمایشگاه آشنا شدند و کار کردند؛ اگر به دستگاه خارجی نمره ۱۰ دادند به دستگاه های ما نمره ۸ دادند و از این اتفاق بسیار خوشحال شدم و امیدوارم روزی برسد که من هم نمره ۱۰ بگیرم و این دستگاه ها را ارائه کنم.

مالف کتاب پیلاتس برای توان بخشی..