عصر امروز صورت گرفت

تساوی تیم فوتبال امید هفت ستاره مقابل تیم مس کرمان

ایپنا آذربایجان غربی:عصر امروز در یک دیدار از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال امید کشور تیم فوتبال امید هفت ستاره ارومیه در استادیوم تختی ارومیه میزبان تیم فوتبال مس کرمان بود. در این دیدار که نزدیک به دویست تماشاگر داشت از همان ابتدا تیم فوتبال هفت ستاره برای به ثمر رساندن گل تلاش خود […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

ایپنا آذربایجان غربی:عصر امروز در یک دیدار از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال امید کشور تیم فوتبال امید هفت ستاره ارومیه در استادیوم تختی ارومیه میزبان تیم فوتبال مس کرمان بود.

در این دیدار که نزدیک به دویست تماشاگر داشت از همان ابتدا تیم فوتبال هفت ستاره برای به ثمر رساندن گل تلاش خود را انجام داد.

در دقیقه 8 بازی در یک حمله تیم فوتبال هفت ستاره ارومیه صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد بعد از شوت مهاجم این تیم توپ به تیرک دروازه تیم فوتبال امید مس کرمان برخورد کرد تا تیم فوتبال شهرداری ارومیه نتواند اولین خود را به ثمر برساند.

در دقیقه 18 بازی تیم فوتبال مس کرمان در منطقه یک سوم دفاعی تیم هفت ستاره ارومیه در یک ارسال اشتباه توپ توسط هافبک خودش را از دست داد تا تیم فوتبال هفت ستاره ارومیه تدارک یک ضد حمله را بدهد و بتواند توسط مهاجم سرعتی خود اولین گل خود را از یک شوت پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.

در ادامه تیم فوتبال مس کرمان در دقیقه 30 بازی توانست از یک سانتر از سمت راست محوطه جریمه تیم فوتبال هفت ستاره ارومیه وبا ضربه سر مهاجم خود گل تساوی را برساند اما این پایان کار نبود و تیم فوتبال هفت ستاره ارومیه در دقیقه 38 گل دوم خود را به ثمر رساند تا با نتیجه دو بر یک با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم فوتبال امید مس کرمان برای اینکه بتواند حداقل یک امتیاز از این دیدار کسب کند با تغییر دو نفر از بازیکنان خود و تغییر تاکتیک به حملات خود افزود و توانست از این تغییر نتیجه بگیرد و در دقیقه 78 گل تساوی را به ثمر رساند.

این دیدار پس از پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه دو بر دو مساوی خاتمه یافت تا هر یک تیم های هفت ستاره ارومیه و مس کرمان یک امتیاز از این دیدار کسب کنند.

تیم فوتبال امید هفت ستاره پس از پایان هفته نهم لیگ برتر امید با سه تساوی و یک پیروزی شش امتیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال امید هفت ستاره ارومیه پس از کسب سومین تساوی خود در لیگ برتر فوتبال امید کشور گفت: امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم.

یحیی بهاری افزود: داوری در این دیدار کمی مشکل داشت و باعث شد به اشتباهاتی که انجام داد بازیکنانم تمرکز خود را از دست بدهند.

وی اذعان داشت: تیم مس کرمان یکی از تیم های ریشه دار لیگ برتر فوتبال امید است که امروز برای اولین بار به ارومیه آمده بود.

بهاری افزود: یکی از اصلی‌ترین مشکلات ما این است که بازیکنان ما اسیر نام تیم ها می شوند و اگر بتوانیم تیم را به خود باوری برسانیم میتوانیم بسیاری از تیم ها را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال هفت ستاره ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه رقابتها بازی بهتری را ارائه خواهیم داد و مطمئن هستم که در انتهای لیگ در جایگاه خوبی از جدول قرار خواهیم گرفت.

کاپیتان تیم فوتبال امید هفت ستاره ارومیه پس از پایان دیدار امروز اظهار داشت: امروز تلاش زیادی انجام دادیم و با بدشانسی نتوانستیم از یک گل برتری خود محافظت کنیم و بازی به تساوی رسید.

محمد زینالی تصریح کرد: امروز سردی هوا هم یکی از دلایلی بود که بازیکنان نمی توانستند زیاد کارهای تاکتیکی و دستورات مربی را انجام دهند.

این بازیکن با اشاره به اینکه اولین حضورش در لیگ برتر فوتبال است ادامه داد: من به همراه بسیاری از بازیکنان تیم اولین بار در این رده بازی می کنیم و تجربیات زیادی را کسب کردیم.

زینالی افزود: با همدلی واتحادی که بین بازیکنان وجود دارد امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ برتر فوتبال با غلبه بر حریفان امتیازات خود را افزایش دهیم و در جایگاه خوبی از جدول لیگ قرار بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال هفت ستاره ارومیه تصریح کرد: تجربه تنها چیزی است که ما در این بازیها نداریم و باعث باخت تیم ما می شود که باید بیشتر در بازیها تمرکز داشته باشیم.