قلعه نویی :مدیران ما اگر روزی هزار تومان کنار می‌گذاشتند، این مشکلات به وجود نمی‌آمد

سرمربی تراکتورسازی گفت: مگر می‌شود مدیرعامل دنبال پرونده‌ای که مربوط به 6 سال پیش است، نرود. مدیران ما اگر روزی تنها هزار تومان پول کنار می‌گذاشتند، این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ امیر قلعه‌نویی درباره شرایط تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: ما امروز آخرین تمرین خودمان را در تهران برگزار می‌کنیم و اگر اشتباه نکنم، ساعت 17:30 تهران را به سمت مشهد مقدس ترک خواهیم کرد. اعتقاد من این است که همه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم، خطرناک هستند. هر بازی هم می‌تواند حکم فینال را داشته باشد. مخصوصاً در این بازی‌ها که شاید بازیکنان ما از نظر انگیزشی کمی شرایط خوبی نداشته باشند، کار ما سخت است، اما من در دو روز گذشته، روی آنها کار کردم.

وی در مورد دیدار پیش‌روی تیمش مقابل سیاه‌جامگان، گفت: سیاه‌جامگان تیم خوبی است، فوتبال زیبایی ارائه می‌کند و کادر فنی خوبی هم دارد. مهدی هاشمی‌نسب و خداداد عزیزی هم جزو سرمایه‌های آینده مربی‌گری ایران به حساب می‌آید. فکر می‌کنم ما روز جمعه یکی از بازی‌های سخت خودمان را پیش رو داریم، اما امیدواریم شرایط زمین به طوری باشد که بتوانیم در آن بازی کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به صحبت‌های آجورلو مبنی بر اینکه با مربی دیگری غیر از امیر قلعه‌نویی کار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: من در زندگی‌ام، پشت هیچ مدیری نرفتم و به هیچ‌کس زنگ نزدم. هر حرفی هم زدم، خدا و اهل بیت را در نظر گرفتم. خیلی جاها اشتباه کردم، اما همیشه نیتم خیر بود. تا قبل از اینکه با آجورلو کار کنم، با توجه به تبلیغاتی که علیه این بنده خدا شده بود، این ذهنیت مثبت را نسبت به او نداشتم. شاید برای کار دوستان با یک نفر تماس گرفته باشم، اما تا کنون برای خودم با هیچ احد الناسی تماس نگرفته‌ام. آجورلو یک مدیر اخلاقی و معرفتی است. اصلاً کاری به اینکه او 30،40 سال در فوتبال است ندارم، اما او واقعاً مدیر بزرگی است. آجورلو یکی از مدیرانی است که هدفش خدمت به جامعه است و فرقی هم برایش ندارد که در کجا باشد. او امسال یک تنه مشکلات را به دوش کشید.

قلعه‌نویی ادامه داد: سالانه حدود 10، 11 میلیارد به تراکتورسازی از بیرون مجموعه کمک مالی می‌شد. با آمدن آجورلو پنجره اول برای ما بسته شد، اما آجورلو همه سختی‌ها را به جان خرید. شرایط، شرایط سختی است. پنجره نقل‌وانتقالات ما به خاطر هفت پرونده‌ای بسته شده که هیچ‌کدام از آنها مربوط به این بنده خدا (آجورلو) نیست. من خدمت آقای عباسی ارادت دارم، او برای تراکتورسازی زحمات زیادی کشیده و من دوران خوبی را با او سپری کردم، اما جالب اینجاست که بعضی از آدم‌هایی که پیش از سعید عباسی در تراکتورسازی مدیریت می‌کردند و در این مشکلات را درست کردند، حالا آمده‌اند و برای خودشان تبلیغ می‌کنند که این واقعاً بد است. مگر می‌شود مدیرعامل دنبال پرونده‌ای که مربوط به 6 سال پیش است، نرود. مدیران ما اگر روزی تنها هزار تومان پول کنار می‌گذاشتند، این مشکلات به وجود نمی‌آمد. در حال حاضر همه عوامل دست‌به‌دست دادند و از طرفی هم هواداران از ما انتظار دارند. زمانی که تیم‌مان خوب بود، استادیوم نداشتیم. زمانی که استادیوم داشتیم، هواداران‌مان محروم بودند و روزی هم که هوادار و استادیوم داشتیم، پنجره نقل‌وانتقالاتی‌مان بسته شد. شاید قسمت این بود، اما من به یاد زمان حضورم در تیم ملی افتادم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره وضعیت هاشم بیک‌زاده، امید عالیشاه و احمد نوراللهی، گفت:‌ این بندگان خدا چه تقصیری دارند؟ مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص آقای تاج باید تکلیف این نفرات را مشخص کنند. شما الان هر چقدر که دارایی داشته باشید و آن را بدهید، باز هم نمی‌توانید به سال گذشته برگردید. این بچه‌ها شش ماه از زندگی‌شان را از دست می‌دهند. از آقای تاج که همیشه مدیر دلسوزی بوده، خواهش می‌کنم که تلکیف این سه بازیکن را مشخص کند، چون خدا را خوش نمی‌آید. خدا را گواه می‌گیرم که به خاطر تراکتورسازی این صحبت‌ها را انجام نمی‌دهم. دلم به حال این بچه‌ها می‌سوزد.

وی با بیان اینکه به دنبال پرداخت بدهی بازیکنان سابق هستیم، گفت‌: من در سه چهار روز گذشته از لحاظ روحی و روانی به‌هم ریخته بودم، چون بحث کسر شش امتیاز از تراکتورسازی مطرح بود، اما آقای آجورلو از یکی از دوستانش حدود یک میلیارد تومان پول گرفت و ما توانستیم جلوی کسر امتیاز را بگیریم. از مسئولان استان آذربایجان شرقی و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی هم خواهش می‌کنم که به تراکتورسازی کمک کنند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق قانون جدید مبنی بر اینکه بازیکنان در هر تیمی که بازی می‌کنند، بتوانند سربازی‌شان را بگذرانند، هستید یا خیر، گفت: من صددرصد موافقم. تیم‌هایی مختلفی مانند سپاهان، ذوب‌آهن، فولاد خوزستان و پیکان در بحث تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری می‌کنند و برای بازیکنان زحمت می‌کشند. چه خوب است که این تیم‌ها بتوانند نتیجه زحمات‌شان را ببینند. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم تشکر می‌کنیم که با تصویب این قانون به تیم‌های پایه کمک می‌کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی که روی خط ارتباطی رادیو تهران آمده بود، در پایان تأکید کرد: ما باید تلاش کنیم و تکلیف‌مان را انجام بدهیم، اما نتیجه دست خداست. در دیدار مقابل پرسپولیس دست‌وپای ما را بستند و ما را به استخر انداختند. ما هم نمی‌توانستیم کاری کنیم. تراکتورسازی تیم بزرگی است، اما من از هواداران تراکتورسازی گلایه‌مندم. در انتخاب محمد ابراهیمی در برنامه 90، او هشت درصد از آرا را به دست آورد، در حالی که ما حدود 10،20 میلیون آذری داریم. در بازی‌های‌مان هم شش هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و خلاصه بازی‌مان را هم 100 هزار نفر تماشا می‌کنند. فکر می‌کنم در این مورد در حق تراکتورسازی کم لطفی شده است. ما از هواداران انتظار داریم که به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. ما راه‌مان را ادامه می‌دهیم و تلاش‌مان را می‌کنیم، اما نتیجه دست خداست.

انتهای پیام/