لیگ برتر بسکتبال دومین هفته خود را با انجام بازی‌های یکطرفه پشت سر گذاشت

بازی‌های ضعیف چنگی به دل نزد

بازی‌های ضعیف و نتایج یکطرفه.این تعبیری است که می‌توان درباره هفته دوم لیگ برتر بسکتبال به‌کار برد زیرا بازی‌ها چنگی به دل نزد. نتایج بازی‌هایی که یک طرف آن مدعیان قرار داشتند سرد و کسل‌کننده بود. تیم‌های متوسط هم با شرایطی به دور از استاندارد لیگ برتر بازی می‌کنند و این در حالی است که […]

بازی‌های ضعیف و نتایج یکطرفه.این تعبیری است که می‌توان درباره هفته دوم لیگ برتر بسکتبال به‌کار برد زیرا بازی‌ها چنگی به دل نزد. نتایج بازی‌هایی که یک طرف آن مدعیان قرار داشتند سرد و کسل‌کننده بود. تیم‌های متوسط هم با شرایطی به دور از استاندارد لیگ برتر بازی می‌کنند و این در حالی است که تعدادی از آنها بازیکن خارجی آورده‌اند و تعدادی دیگر منتظر ورود خارجی‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایپنا در بازی‌های هفته دو تیم شهرداری گرگان در خانه میزبان شهرداری اراک بود. تیم اراکی بازیکنانی که برابر پتروشیمی بندرامام در هفته نخست اعتصاب کرده بودند و به دلیل مطالبات خود از باشگاه بازی نکرده بودند در گرگان در اختیار داشت. شهرداری اراک برتری خود را در همان آغاز مسابقه نشان داد زمانی که آرن داوودی و حامد سهراب‌نژاد همه‌کاره بودند و جابه جایی نفرات تیم در ادامه بازی، برتری مطلق آنها را در نیمه نخست به همراه داشت. بازیکنان تیم گرگانی که گفته می‌شود دو بازیکن خارجی جذب کرده‌اند، بسیار ناهماهنگ بودند و سرانجام 67 بر 80 باختند.

پتروشیمی بندرامام در وقت سوم بازی با شهرداری کاشان کار را تمام کرد و 76 بر 43 پیش افتاد. بازیکنان این تیم در ادامه برای برتری 91 بر 59 زحمت زیادی به خودشان ندادند.

دیگر تیم خوزستانی هم برای برتری برابر نیروی زمینی از ابتدا تا انتها گل زد. نفت آبادان با قدرت بازی با تیم تهرانی را آغاز کرد و بعد از پیش افتادن از حریف، بازی را اداره کرد. برتری 80 بر 53 نشان می‌دهد همه چیز به نفع تیم جنوبی بود.

دیدار تیم‌های a.s شیراز با دانشگاه آزاد، 74 بر 71 به سود دانشگاه تمام شد. شیرازی‌ها دو هفته بازی‌های نزدیک برگزار کردند، اما نتیجه نگرفتند. دانشگاه آزاد با نفرات جوانش به این پیروزی در نخستین بازی نیاز داشت.

آخرین مسابقه هفته دوم را شیمیدر تهران و شهرداری تبریز برگزار کردند که نتیجه آن تحت تاثیر اتفاقات پیش از مسابقه دو تیم بود. تیم تبریزی با نتیجه 90 بر 58 میزبان خود را شکست داد. در شرایطی که شیمیدر در شوک تصمیم فدراسیون و منع برگزاری بازی در تالار اختصاصی خودش همچنین جدایی جواد رحمتی‌پور سرمربی تیم بود، شوک شکست با 32 امتیاز اختلاف هم به این تیم داده شد.

نتایج بازی‌ها

نفت آبادان 80 ـ نیروزمینی 53

لوله as شیراز 71 ـ دانشگاه آزاد 74

شهرداری گرگان 67 ـ شهرداری اراک 80

پتروشیمی بندرامام 91 ـ شهرداری کاشان 59

شیمیدر تهران 58 ـ شهرداری تبریز 90