تماشای دیدار تیم‌های والیبال گیتی‌پسند و سایپا تهران رایگان است

تماشای دیدار تیم‌های والیبال گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور در سالن شهدای مخابرات اصفهان رایگان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا )،مدیر اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی پسند روز سه‌شنبه درباره نخستین دیدار تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال گفت: دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران فردا (۱۱ مهر) در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار خواهد شد و تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است.

جواد شریف ادامه داد: ساعت ورود به ورزشگاه ۱۵:۳۰ اعلام شده است و امیدواریم هواداران گیتی پسند مانند فصل گذشته حضور پرشوری داشته باشند.

وی تصریح کرد: تیم والیبال گیتی پسند اصفهان امسال نیز به‌دنبال حضور مقتدرانه در لیگ برتر است و از این‌ رو مدیران باشگاه طبق فهرست مورد نیاز سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال باشگاه در ماه های گذشته با چند بازیکن جدید به توافق رسیدند و قرارداد تعدادی از بازیکنان تمدید شد.

شریف گفت: گیتی پسند امسال جوان‌ترین تیم لیگ برتر والیبال است، در دوران آمادگی برای شروع لیگ برتر ۲ بازی تدارکاتی با سپاهان انجام داد و در تورنمنت چهار جانبه تهران نیز شرکت کرد که در یکی از این دیدارها با مصدومیت علیرضا مباشری بازیکن باتجربه ایران که عضو تیم ملی است مواجه شد.

وی اظهار امیدواری کرد که این بازیکن هرچه سریع‌تر به میدان بازی بازگردد.

به گزارش ایرنا، تیم‌ گیتی پسند تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است؛ این تیم در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

باشگاه گیتی پسند اصفهان برای حضور قدرتمند تیم والیبال خود در نخستین گام سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد(هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم را در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا کرد و تمرینات این تیم از ۲۴ مرداد امسال آغاز شد.

تیم والیبال گیتی پسند در گام دوم با هدف تقویت تیم، موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادرملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی‌زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان، بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و همچنین امیرحسین خانی، علیرضا مباشری، مهدی بیاتی و امیرعلی دولتی چهار ملی‌پوش تیم‌های بزرگسالان و امید ایران را نیز با ثبت قرارداد به این تیم اضافه کرد.