سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تمام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با یاد و خاطره شهدای والامقام استان برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، از برگزاری تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی این اداره کل مزین به یاد و خاطره 3400 شهید والامقام استان خبر داد.

به گزارش ایپنا – واحد اردبیل: جلسه برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت کنگره 3400 شهید استان در سال جدید با حضور اعضای کمیته ورزش و جوانان به ریاست اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل امروزی به ویژه جوانان ونوجوانان انتقال یابد گفت:با گزارش های ارسالی از سوی ستاد کنگره 3400 شهید استان،اداره کل ورزش و جوانان از کمیته های پیشرو در گرامیداشت کنگره بوده که در تلاشیم با استفاده از حداکثر ظرفیت حوزه ورزش و جوانان خصوصا سازمانهای مردم نهاد که به خوبی در هفته جوان در اجرای هر چه بهتر برنامه های این هفته مشارکت داشتند در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان قدم برداریم چرا که وجود این شهدا مایه خیر و برکت است و اثرات آن را ما در جامعه ورزشی دیده‌ایم.

ورودی افزود: برگزاری تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی،مراسم گلریزان،دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات محلات و روستایی،همایشهای پیاده روی شهرستانی و سراسری،المپیاد های ورزشی محلات و خیابانی و … مزین به نام کنگره و شهدای استان از برنامه ریزی های کمیته تخصصی ورزش و جوانان کنگره 3400 شهید استان، برای سال جدید است.

در ادامه سرهنگ مهدی زاده رئیس بسیج ورزشکاران استان با اشاره به برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی و ورزشی شاخص مزین به نام کنگره 3400 شهید استان گفت از همکاری و همراهی حوزه ورزش و فرهنگی و جوانان اداره کل که در زمینه‌هایی نظیر نامگذاری مسابقات و جشنواره های ورزشی،کمک‌های مومنانه،دیدار از خانواده شهدا و…. در سطح شهرستانی،استانی ،کشوری و حتی بین المللی همراهی کردند تشکر و قدردانی نمود.

سرهنگ مهدی زاده برگزاری مسابقات مینی فوتبال روستایی با عنوان جام پرچم را از شاخص ترین برنامه های اجرایی به نام کنگره با جامعه مخاطب بالا نام برد و افزود:امیدواریم با برنامه ریزی های انجام یافته در سال جدید حداقل 4 برنامه شاخص از جمله رونمایی از کتاب زندگینامه شهید حسن رجب زاده( حسن گلر )،برگزاری برنامه شب خاطره با حضور والدین در حال حیات شهدا،جشنواره بازیهای بومی و محلی و مسابقات فوتسال کشوری را تا زمان برگزاری کنگره در مرداد ماه برگزار نماییم.