جنگ دوباره بین پرسپولیس و استقلال خوزستان

پرسپولیس تهران در حالی باید روز پنجشنبه در استادیوم الغدیر برابر استقلال خوزستان حاضر شود که از همین حالا مشکلات عدیده ای سد راه آنها شده است!

به گزارش خبرگزاری ایپنا سرخ های پایتخت که همانند 2 دوره گذشته رقابت های لیگ برتر عزم خود را به صورت جدی برای هتریک در عنوان قهرمانی به کار گرفته است تا رویایی ترین نتیجه ممکن را در تاریخ لیگ خلیج فارس به نام خود ثبت کند؛ این اتفاق بی شک مدیون برانکو ایوانکوویچ خواهد بود؛ آنها هم اکنون به عنوان تنها تیم 6 امتیازی فصل در صدر جدول قرار دارند و با روندی بسیار خوب به دنبال کسب سومین پیروزی پیاپی خود در هفته سوم لیگ هجدهم به خانه آبی های خوزستان خواهند رفت.

 

پرسپولیس و استقلال خوزستان
پرسپولیس و استقلال خوزستان

 

پرسپولیس هرگز در برابر استقلال خوزستان آرامش نداشته است! به جرات می توان گفت پس از دربی تهران، سخت ترین و خاص ترین نبرد سرخ ها که حتی با تلفات برایشان به همراه بوده است دیدارهای سرخپوشان در اهواز می باشد! کافیست فلش بکی به گذشته زد و خاطرات سیاه و تلخ نزاع های خونین در استادیوم و خارج از آن را به یاد آورد!

 

پرسپولیس و استقلال خوزستان
پرسپولیس و استقلال خوزستان

 

از همین حالا جنگ حواشی آغاز شده است، فراموش نکنید که درگیری ها در اهواز بسیار متفاوت از درگیری ها اصطکاک های لفظی در دیگر رقابت هاست! برخی تندرو های استقلال خوزستان به صورت پیامکی چندین و چند ستاره پرسپولیس را تهدید به قتل کرده اند؛ این واقعیت تلخی در فوتبال ایران است که همچون اوایل پیدایش تمدن می توانیم آن را در قرن بیست و یکم مشاهده کنیم.

 

پرسپولیس و استقلال خوزستان
پرسپولیس و استقلال خوزستان

 

به صورت میانگین در هر دیدار پرسپولیس برابر استقلال خوزستان چندین و چند زخمی و مصدوم از سوی هواداران به جای می ماند؛ وحشتناک ترین و بدترین اتفاق ممکن در فصل 95/96 لیگ برتر رخ داد که حتی هواداران استقلال خوزستان عادل کلاه کج کاپیتان خودی  را با بطری های شیشه ای شکسته شده مورد حمله قرار دادند! خاطره ای که آنتونی گولچ و الکسی پلیانسکی به عنوان بدترین خاطره فوتبالی عمر خود از آن همواره یاد کرده اند! چرا که آنها از وحشت در میان زمین ایستاده و مبهوت حتی جرات تکان خوردن را هم نداشتند تا دست آخر با حفاظت یگان ویژه موفق به عبور از میدان جنگ و حضور در رختکن شوند.

 

پرسپولیس و استقلال خوزستان
پرسپولیس و استقلال خوزستان

 

پرسپولیس بدون شک با توجه به قدرت دوباره ای که این روزها به رخ همه می کشد در اهواز  با مشکلی جدی روبروست! تهدید به قتل بازیکنان که پیش تر هم صورت گرفته بود تا خبر حمله هواداران در فرودگاه به اتوبوس سرخ ها تا تئوری ضرب و شتم هواداران پرسپولیس در الغدیر اهواز فضایی را برای برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش ساخته است که عملا تمرکز خود را از دست داده اند! البته باید گفت که داریوش یزدی و ایمان مبعلی و دیگر بازیکنان استقلال خوزستان همواره این رفتارها را به شدت محکوم کرده اند، اما چه چیزی می تواند امنیت پرسپولیس را در برابر هواداران خشمگین از شکست هفته گذشته برابر  پدیده و البته متنفر از سرخ ها را تضمین کند؟!