حضور یسنا مهری‌فر تنیسور نوجوان اردبیلی در اردوی تیم ملی

نائب رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل گفت: یسنا مهری فر برای اولین بار در تاریخ تنیس بانوان استان اردبیل توانست جزو نفرات برتر رنکینگ و دعوت شده به اردوی تیم ملی باشد. 

آمنه باقرزاده در گفت و گو با خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل از حضور یک بازیکن دختر اردبیلی در اردوی تیم ملی تنیس روی میز خبر داد و گفت: یسنا مهری فر بازیکن تنیس روی میز امسال دو بار به اردوی تیم ملی دعوت شده که دور اول اردو به میزبانی اردبیل  در شهریورماه سالجاری و دور دوم در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در آکادمی ملی امیر احتشام زاده که هم اکنون در حال برگزاری است حضور دارد.
وی با اشاره به محدودیت های بوجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا و آسیب جدی آن به کلیه رشته های ورزشی، افزود: به رغم اینکه در این دو سال بخاطر شیوع بیماری کرونا مسابقات زیادی برگزار نشده اما این تنیسور با تلاش خود  و حمایت مسئولین  استانی و همچنین حمایت های بی دریغ خانواده توانسته در حداقل مسابقاتی که برگزارشده شرکت کند و باعث ارتقاء خود در جدول رنکینگ شود. مهری فر در حال حاضر رنکینگ ۷ نوجوانان دختر و ۲۹جوانان کشور  را دارا می باشد.
نائب رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل بیان کرد: این اردوها جهت آمادگی بازیکنان اعزامی به مسابقات عمان برگزار می شود که سه بازیکن از کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد که در مسابقات انتخابی تیر ماه  جزو ۳ نفر اول بودند.
حضور یسنا مهری‌فر تنیسور نوجوان اردبیلی در اردوی تیم ملی

تنیس روی میز

باقرزاده افزود: برای اولین بار در تاریخ تنیس بانوان استان اردبیل این بازیکن توانسته جزو نفرات برتر رنکینگ و دعوت شده به اردوی تیم ملی باشد.
وی بیان کرد: موفقیت ها و تلاش های این بازیکن باعث شده که در سال های اخیر هیات بازیکنان خوبی در رده پایه جذب کند.
این مسئول ورزشی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یسنا به عنوان بازیکن ثابت تیم بابل در لیگ نوجوانان و جوانان که در ۲۸ مهر در همدان برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
نائب رئیس هیات تنیس روی میز استان در پایان افزود: با حمایت هایی که هیات استان اردبیل و شهرستان و خانواده خانم مهری فر دارند امیدواریم این تنیسور با استعداد بزودی در مسابقات پیش رو،  روی سکو رفته و پیراهن تیم ملی را بر تن کند.
خبرنگار: رشید عبدالحسینی