بسته مشکوک برای فلورنتینو پرس؛

حمله تروریستی در برنابئو، شایعه یا واقعیت؟

خیابان‌های اطراف استادیوم سانتیاگو برنابئو پس از کشف یک بسته مشکوک به بمب ساعتی شرایط امنیتی و اضطراری را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ زنگ خطر در اطراف برنابئو، این چیزی است که رسانه‌های اسپانیایی نتوانستند به چاپ دوم خود روی دکه برسانند و از طریق وب سایت‌های خبری خود تیتر اول بخش ورزشی را به آن اختصاص دادند.

گفته می‌شود در تماسی مشکوک که قابل ردیابی نبوده به فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید درباره چندین انفجار بزرگ در اطراف برنابئو هشدار داده‌اند.

از طرفی پیدا کردن یک بسته مشکوک که داخل آن نامه‌ای خطاب به فلورنتینو پرس بوده، این شایعه را قوت بخشیده است.

در ساعت 13:00، یک پاکت نامه از ایتالیا درون استادیوم پیدا شده و یک پودر سفید رنگ داخل آن وجود داشته که پلیس از ماهیت آن در گزارش خود چیزی منتشر نکرده است.

پلیس مادرید در ول سایت خبری خود آورده است: جای هیچ نگرانی نیست، هیچ انفجاری هم در کار نیست و نباید تحت تاثیر تهدید تروریست‌ها قرار بگیریم.

شخص پرس، نیز تحت کنترل نیروهای امنیتی است و باید این موضوع روشن شود که چرا این گروه ناشناس مستقیما با مدیرعامل رئال مادرید در تماس بوده‌اند. احتمال دارد ماجرا آنقدرها هم که رسانه‌های اسپانیا در کمال بزرگنمایی به آن پرداخته‌اند پیچیده نباشد.
شایعه‌ای که ABC در همان لحظات ابتدایی روی وب سایتش منتشر کرد البته به جایی نرسید و تکذیب شد، خبرنگار این روزنامه مدعی شده بود اسنادی در اختیار دارد که پاکت‌های بسیاری حاوی پودری سفید رنگ از ایتالیا به آدرس‌های مختلف و تصادفی در اسپانیا پست شده که حاوی مواد عفونی و شیمیایی بسیار خطرناک است اما این موضوع از سوی مقامات دولتی اسپانیا کاملا تکذیب شده است.

انتهای پیام/ا