حمله تند عزیزی به کعبی با جملاتی تند!

| در ادامه درگیری های دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران این بار خداداد عزیزی لب به سخن گشوده است.

به گزارش خبرگزاری ایپنا خداداد عزیزی و حسین کعبی هر دو از ستاره های سابق تیم ملی فوتبال ایران هستند که این فصل در تیم پدیده نیز به عنوان بازیکن و سرمربی با هم همکاری می کردند که در جریان باخت 6 بر 1 این تیم برابر سپاهان و اعتراض شدید هواداران مشهدی به عزیزی، درگیری میان این دو به وجود آمدکه در نهایت منجر به اخراج کعبی از این تیم شد زیرا زیرا او اعتراض هواداران را به حق دانسته بود.

 

این درگیری ها به آنجا ختم نشد و دقایقی پیش این دو بار دیگر دچار درگیری شدیدی شده اند، به طوری که تمام فضای مجازی پر شده است از جملات غیر اخلاقی این دو نسبت به یکدیگر که هر کدام به آن یکی تهمت می زند و …. .

 

در آخرین گفت و گو انجام شده میان این دو کعبی به تمسخر به عزیزی گفته است که گل زدن به استرالیا آن هم در موقعیت تک به تک کار سختی نبوده است و یک کودک 7 ساله نیز می توانست آن توپ را گل کند.

 

عزیزی در پاسخ به این سخنان گفته است: آقای کعبی شما بروید و پاسخگوی دزدی هایی که در اردوی تیم ملی در سال 2003 در هنگ گنگ انجام شده است باشید. شما که مانند زن ها ابروی خود را نازک می کنید بهتر است در مورد رژ لب و لوازم آرایشی سخن بگویید نه فوتبال.