با هدایت مربی لارستانی؛

دانشجوی گراشی در مسابقات کشتی علوم پزشکی کشور طلا گرفت

دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشکده علوم پزشکی گراش موفق شد مدال طلای سیزدهمین دوره پیکارهای کشتی آزاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور را از آن خود کند.


مدیر تربیت بدنی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر افزود: در این دوره از مسابقات، رضا جاویدان در دور اول کشتی گیری از مشهد را با امتیاز 10 بر صفر از پیش رو برداشت و در دوم دوم نیز حریفی از دانشکده علوم پزشکی اهواز را در مدت 12 ثانیه ضربه فنی کرد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

علیرضا دانشور اظهار داشت: این کشتی گیر در دور سوم پیکارهای کشتی آزاد علوم پزشکی سراسر کشور رودرروی کشتی گیر دانشکده نیشابور قرار گرفت و این حریف را نیز با نتیجه 13 بر صفر در هم کوبید و جمع چهار نفر برتر راه یافت.

وی تصریح کرد: رضا جاویدان در دور چهارم این پیکارها، کشتی گیر دانشکده علوم پزشکی رفسنجان را با حساب 13 بر دو شکست داد و فینالیست شد.

سرپرست کاروان دانشکده علوم پزشکی گراش در المپیاد ورزشی قهرمانی کشور ادامه داد: این دانشجوی شایسته دانشکده گراش در دیدار فینال و در یک کشتی تماشایی در حالی که با حساب 12 بر شش از حریف خود پیش بود، کشتی گیر دانشکده علوم پزشکی آبادان را ضربه فنی کرد و ضمن کسب عنوان فنی ترین کشتی گیر این مسابقات، بر سکوی نخست وزن 65 کیلوگرم ایستاد.

دانشور با اشاره به اینکه رضا جاویدان حدود دو سال است که تمرینات حرفه ای خود را زیر نظر علی اکبر عسکرپور مربی سازنده لارستانی که کشتی گیران مطرحی را در سطح آسیا، ایران و فارس به جامعه کشتی کشور معرفی کرده است دنبال می کند، بیان کرد: داود عسکرپور قهرمان کشتی آزاد آسیا و عضو شش ساله تیم ملی کشورمان از لارستان، هدایت تیم کشتی دانشکده علوم پزشکی گراش را در این دوره از رقابت ها به عهده داشت.

مدیر تربیت بدنی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش ابراز داشت: این دانشکده با 13 ورزشکار در رشته های کشتی، بدمینتون،تکواندو، تنیس روی میز، شطرنج، دوومیدانی و تیراندازی در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کرد و برای اولین بار مدال طلا را در رشته کشتی برای این دانشکده بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: عبدالرضا افشار به عنوان مربی رشته تنیس روی میز، غلامعباس نادرزاده به عنوان مربی رشته دوومیدانی، محمدرضا حاجی زاده به عنوان مربی رشته تیراندازی، حامد محمدی به عنوان مربی رشته بدمینتون، صادق ظرافت به عنوان مربی رشته تکواندو، داود عسکرپور به عنوان مربی رشته کشتی، هدایت ورزشکاران اعزامی دانشکده علوم پزشکی گراش در رقابت های قهرمانی کشور را به عهده داشتند.

دانشور اذهان داشت: سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر علوم پزشکی سراسر کشور از روز یکم شهریور ماه 97 به میزبانی تبریز آغاز شده است و تا هشتم شهریور ادامه دارد.

به گزارش ایپنا، دکتر احمد عبداللهی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان گراش در پیامی، کسب مدال طلای رضا جاویدان در رقابت های کشتی آزاد دانشگاه های علوم پرشکی کشور را تبریک گفت.

دانشجوی گراشی در مسابقات کشتی علوم پزشکی کشور طلا گرفتدانشجوی گراشی در مسابقات کشتی علوم پزشکی کشور طلا گرفت