رئیس هیأت والیبال استان فارس خبر داد

دو والیبالیست فارسی ملی پوش ایران در مسابقات آسیایی شدند

دو والیبالیست فارسی ملی پوش تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا شدند.

رئیس هیأت والیبال استان فارس امروز در گفت و گو با خبرنگار ایپنا گفت: مریم حبیبی بانوی مرودشتی در ترکیب تیم ملی جوانان ایران به پیکارهای والیبال دختر قهرمانی آسیا اعزام شد و فاطمه صبوری دیگر بانوی فارسی از لارستان نیز نتوانست نظر کادر فنی را به خود جلب کند و از تیم ملی خط خورد.

منوچهر اسدی پویا اظهار داشت: نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از بیستم تا بیست و هفتم خردادماه سال جاری با حضور 16 تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می شود.

وی افزود: تیم جوانان دختر کشورمان در نخستین دیدار خود روز 20 خرداد به مصاف تیم هنگ کنگ می رود. ملی پوشان ایران در دومین مسابقه مرحله مقدماتی برابر استرالیا قرار می گیرند و در آخرین مسابقه خود در این مرحله با تیم ماکائو دیدار می کنند.

رئیس هیأت والیبال استان فارس تصریح کرد: همچنین از سوی کادر فنی، اعضای تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد که نام رضا محمود آبادی دیگر بازیکن فارسی به عنوان دفاع وسط در میان ملی پوشان دیده می شود.

اسدی پویا ادامه داد: دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 آسیا از هشتم تا پانزدهم تیرماه 97 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می شود و شاگردان محمد وکیلی خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنند.

خبرنگار: داود عسکرپور