احمدی: سفرم به فرانسه را کتباً اعلام کرده بودم

سفر خارجی بدون اطلاع المپین اسکی در آستانه جام جهانی

بانوی المپین اسکی ایران بدون اطلاع مسئولان فدراسیون در هفته دوم رقابتهای لیگ آلپاین شرکت نکرد و ...

بانوی المپین اسکی ایران بدون اطلاع مسئولان فدراسیون در هفته دوم رقابتهای لیگ آلپاین شرکت نکرد و راهی فرانسه شد.

رقابتهای لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین از هفته گذشته به میزبانی پیست دربندسر آغاز شده و روز شنبه نیز هفته دوم آن برگزار شد. در هفته اول این رقابتها عاطفه احمدی بهترین اسکی‌باز لیگ بود و به مقام قهرمانی نیز رسید اما او در روز نخست هفته دوم حضور نداشت و همین مسئله شایعاتی را به وجود آورد.

احمدی بدون اطلاع مسئولان فدراسیون راهی فرانسه شده است؛ کشوری که تا دو، سه هفته دیگر میزبان رقابتهای جام جهانی است و اسکی‌بازان مرد و زن کشورمان نیز در آن شرکت خواهند کرد. سفر خارجی بدون اطلاع این بانوی المپین در شرایطی صورت گرفته که نه تنها مسئولان فدراسیون و کادرفنی بلکه رئیس فدراسیون نیز که در شهر کازان روسیه حضور دارد، همگی از آن بی‌خبر بوده‌اند.

عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی که به عنوان سرپرست کاروان تیمهای ملی هاکی روی یخ راهی روسیه شده بود و به دلیل کرونایی شدن یکی از ملی‌پوشان تیم بانوان در آنجا مانده است، درباره سفر عاطفه احمدی اظهارداشت: این سفر بدون اطلاع صورت گرفته و این در حالی بوده که احمدی در هفته اول حضور داشت اما در هفته دوم و در شرایطی که همه منتظر حضورش در پیست بودند به یکباره با غیبت او مواجه شدند.

وی ادامه داد: هم بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون و هم فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان و سرمربی تیم ملی از سفر احمدی بی‌اطلاع بودند و این موضوع را به من اطلاع دادند. بلافاصله پس از بازگشت از کازان، جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا در این باره صحبت و تصمیم‌گیری کنیم.

نظریان عنوان کرد: افراد گاهی اوقات تصمیماتی می‌گیرند که هم برای خودشان و هم برای مسئولان و سیستم مدیریت چالش به وجود می‌آورند. مشخص نیست که دلیل این سفر چه بوده، چون او هنوز با هیچ‌یک از مسئولان فدراسیون صحبت نکرده است.

مهاجرت نکرده‌ام

احمدی: سفرم به فرانسه را کتباً اعلام کرده بودم

بانوی المپین اسکی ایران موضوع مهاجرتش را تکذیب کرد.

عاطفه احمدی المپین اسکی ایران در آستانه برگزاری هفته دوم رقابتهای لیگ آلپاین راهی فرانسه شد؛ کشوری که تا دو، سه هفته دیگر میزبان رقابتهای جام جهانی است و اسکی‌بازان مرد و زن کشورمان نیز در آن شرکت خواهند کرد. رئیس فدراسیون اسکی اعلام کرد که این سفر بدون اطلاع صورت گرفته و هم بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون و هم فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان و سرمربی تیم ملی از سفر احمدی بی‌اطلاع بودند.

به دنبال بیان این مسئله احمدی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش گفت: طی خبرهای چند ساعت گذشته شایعه مهاجرت بنده بود… جا دارد به همه شما عزیزان اطلاع بدم این خبر کاملاً اشتباه هست و تکذیب می‌کنم. من مثل سالهای پیش با هزینه شخصی به تمرین آمدم تا در مسابقات جهانی با آمادگی بیشتری حضور داشته باشم. این موضوع را قبلا به صورت مکتوب به فدراسیون اسکی و کمیته فنی اعلام کردم؛ در مسابقات جهانی 2023 شما را خواهم دید.