صعود زنان سایپا به دور حذفی مسابقات باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال زنان سایپا در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۴ در هر ۳ بازی خود مغلوب شد اما به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ مسابقات والیبال زنان قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ از روز یکشنبه یکم مهر به میزبانی شهر ناخن راچسیما آغاز شد و به مدت ۸ روز ادامه دارد.

تیم والیبال زنان سایپا قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۲ که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده، در گروه B مسابقات و در گروه مرگ با اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام)، نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) هم‌گروه بود.

تیم سایپا در این مسابقات در هر سه بازی مرحله گروهی شکست خورد اما در نهایت به مرحله بعد صعود کرد.

سایپایی‌ها در نخستین دیدار خود روز یکشنبه یکم مهر به مصاف تیم مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) رفتند و ۳ بر یک مغلوب حریف شدند، در دومین دیدار روز دوشنبه دوم مهر به مصاف تیم نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) رفتند و ۳ بر یک مغلوب حریف شدند. زنان سایپا در سومین دیدار سه‌شنبه سوم مهر به مصاف تیم اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام) رفتند و ۳ بر یک مغلوب حریف شدند.

شاگردان نیلوفر حجتی پس از ۳ شکست متوالی و بدون برد راهی مرحله حذفی شدند و پس از یک روز استراحت، روز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم اول گروه A که در پایان رقابت‌های امروز مشخص خواهد شد، بروند.

۲۵۳ ۲۵۸