فتوحی: مدال شمشیربازی آسیا را به علت قرعه بد از دست دادم

ملی پوش سابر کشورمان گفت: قرعه بد در مسابقات قهرمانی آسیا باعث شد که مدالی در این رقابت‌ها نگیرم.

محمد فتوحی درباره مسابقات شمشیر بازی قهرمانی آسیا گفت: تمام هدف و برنامه‌ریزی ام قبل از حضور در رقابت‌های کره جنوبی این بود که با مدال به کشور برگردم، اما متاسفانه با قرعه بدی که نصیبم شد، دستم از مدال بازماند. البته کسب رتبه پنجم خوب است و تلاش می‌کنم در مسابقات آینده با نتایج بهتر دل مردم کشورمان را شاد کنم.

فتوحی در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا برابر بازیکن کره‌ای شکست خورد و نتوانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند و رتبه پنجم این رقابت‌ها را به دست آورد.

فتوحی گفت: سطح کیفی مسابقات شمشیر بازی قهرمانی آسیا خوب بود و بعد از چند سال که این مسابقات برگزار نشده بود، اما امسال تمام کشور‌ها و ورزشکاران با بهترین شرایط خودشان آمده بودند تا مدال بگیرند و روی سکو بروند.

تیم ملی شمشیربازی ایران که تنها در اسلحه سابر مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت در نهایت توانست در بخش تیمی به مدال برنز برسد و در بخش انفرادی هم تا یک قدمی مدال پیش رفت، اما موفق به کسب مدال نشد.

فتوحی گفت: تلاش خود را می‌کنیم تا در مسابقات جهانی شمشیربازی نتیجه خوبی بگیریم. شرایط خوبی داریم و تیم خوب و یکدستی هستیم که به اندکی زمان نیاز داریم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. هیچ جای نگرانی نیست و خوشحالم در کره‌جنوبی با مدال به کشور برگشتیم.

طبق برنامه مسابقات جهانی شمشیر بازی از ۲۴ تیرماه تا اول مرداد برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان قرار است در این مسابقات شرکت کند.

انتهای خبر