نام‌نویسی فرد ردصلاحيت شده جای سوال دارد!

کارشناس سابق حوزه رزمی وزارت ورزش گفت: نام‌نویسی رئیس سابق یکی از فدراسیونهای رزمی در انتخابات ووشو با وجود رد صلاحیت اخیر، محل سؤال است!

کارشناس سابق حوزه رزمی وزارت ورزش گفت: نام‌نویسی رئیس سابق یکی از فدراسیونهای رزمی در انتخابات ووشو با وجود رد صلاحیت اخیر، محل سؤال است!

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد فرد با بیان اینکه چرا باید فردی که در انتخابات فدراسیونی دیگر رد صلاحیت شده، برای نامزدی ریاست فدراسیون ووشو پا پیش بگذارد، افزود: در مدت ۸۰  روز گذشته چه چیزی در دستگاه ورزش کشور تغییر کرده که این فرد مردود در تایید صلاحیت، به خود اجازه می دهد که بیاید، نام‌نویسی کند و سودای ریاست فدراسیونی را در سر بپروراند.
عضو شورای سابق ساماندهی سبکهای رزمی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وقتی می بینم این شخص رد صلاحیت شده برای انتخابات فدراسیون ووشو نام‌نویسی کرده که در سوابق دوران مدیریتی اش، اقدام خلاف اصول انقلاب چون ارسال ایمیل به رژیم قصب اسرائیل توسط مشاور ایشان و همچنین حرکت زشت ایستادن در کنار ورزشکار اسرائیلی بر روی سکوی قهرمانی رقم خورده نگران می شوم که البته این حرکات هیچگاه از اذهان جامعه ورزش کشور و قطعا از دید نهادهای امنیتی و نظارتی پاک نخواهند شد.
کارشناس سابق حوزه رزمی وزارت ورزش افزود: با نام‌نویسی رئیس سابق یکی از فدراسیونهای رزمی که سابقه پرونده سازی مکرر و کذب برای ورزشکار در نهادهای امنیتی و قضائی را دارد به واقع نگران آینده وزشکاران ووشوی ایران می شوم زیرا مایه بهت و حیرت است که چنین فردی با این رفتار، بار دیگر قصد کرده که بر کرسی ریاست یک فدراسیون دیگر تکیه بزند.
حجت الاسلام محمدجواد فرد گفت: تا دیر نشده حراست وزارت ورزش و جوانان و نهادهای نظارتی خارج از ورزش باید به این مساله ورود پیدا کنند. به عنوان یک طلبه و همچنین کارشناس ورزش رزمی، همانگونه که در انتخابات فدراسیون رزمی در راستای روشنگری و حفظ مصالح جامعه رزمی کشور گام برداشتم، در انتخابات پیش روی فدراسیون ووشو هم این آمادگی را دارم که با توکل بر خداوند متعال و عزمی راسخ، به مبارزه بپردازم و در این مسیر تمامی سختی‌ها را می‌پذیرم.
عضو شورای سابق ساماندهی سبکهای رزمی وزارت ورزش و جوانان همچنین درباره اظهار نظر یوسف بهتری در مورد انجمنهای رزمی گفت: نظرات غیر کارشناسی ایشان شاید به نداشتن تخصص مدرک تحصیلی ایشان با ورزشهای رزمی مرتبط باشد و درخواست دارم این مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ایشان که لازمه حضور در انتخابات و ریاست بر فدراسیون بوده است ارائه شود تا رشته تحصیلی ایشان واضح گردد.
وی در خاتمه افزود: در پایان به وزیر ورزش و جوانان عرض می کنم جایگاه انجمنهای مبارزه ای و فدراسیونهای بین المللی آنها در سطح جهانی از فدراسیونهایی مثل ووشو هم بالاتر است از جهت حضور در تعداد بازیهای معتبر زیر چتر کمیته بین المللی المپیک و ووشو به علت حضور چین در آسیا اعتبار بیشتری دارد و هر تصمیم غیرکارشناسی درمورد انجمنها خطاست و هزینه آن مثل برگزاری اشتباه انتخابات فدراسیون دوومیدانی بر روی دوش وزارت ورزش قرار خواهد گرفت.