هاشمیه متقیان: برای جابجایی رکوردم به امارات میروم

متقیان، بانوی پرافتخار خوزستانی از وضعیت آمادگی خود جهت حضور در مسابقات جهانی امارات می گوید.

خبرنگار : مهرداد یوسف شاهی

هاشمیه متقیان در گفت و گو با خبرگزاری ورزش ایران ایپنا  در حضور مسابقات جهانی امارات اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی معلولان کشور به مدت ۷ روز در تهران برگزار شد و امروز به پایان رسید.

بانوی پرافتخار خوزستانی پرتاب نیزه ایران در ادامه گفت: اردوی خوبی داشتیم و توانستیم با راهنمایی مربیان، ایرادات خود را رفع کنیم تا با قدرت در مسابقات جهانی امارات حضور پیدا کنیم.
وی عنوان کرد: از خوزستان بجز خودم، امان اله پاپی و حامد امیری و زهرا کرم زاده نیز به عنوان مربی در این اردو حضور داشتیم.
بانوی خوزستانی تیم ملی دوومیدانی معلولان کشور در خصوص وضعیت آمادگی خود گفت: هنوز در فشار هستم و روی سرعت نیامدم اما خوشبختانه شرایط آمادگی خوبی دارم.
وی در رابطه با پیش بینی خود از حضور در مسابقات جهانی امارات گفت:با توجه به سطح آمادگی ام, انتظار جابجایی رکورد خودم را دارم و البته بتوانم بهترین مدال را هم برای کشورم کسب کنم.
متقیان در پایان گفت : از مربی خودم, خانم کرم زاده که پس از مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتا که موفق به کسب مدال طلا و نقره شدم، زحمات زیادی برای من کشید و هم چنین از بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور هم به خاطر تمام حمایت هایی که دارند تشکر میکنم.
ملی پوشان معلول کشورمان، ۲۴ آبان ماه سال جاری برای حضور در مسابقات جهانی، عازم امارات می شوند و این مسابقات تا بیست و پنجم آبان ادامه خواهد یافت.