کی روش کجاست؟!

اطلاع دقیقی این روزها از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در دست نیست، او به یکباره غیب می شود و به یکباره هم ظاهر می شود و مدعی همه چیز هم خواهد شد!

به گزارش خبرگزاری ایپنا خصوصیات اخلاقی کارلوس کی روش دیگر چون موم در دست همه ما است، مرد تندخوی موزامبیکی به نظر می رسد بی حوصلگی ها و بی اخلاقی هایش فقط برای داخلی هاست و خارج از این حیطه بسیار آرام و خوش مشرب باشد؛ چرا که سابقه نشان داده است کی روش در ایران این شخصیت عجیب را از خود نشان داده است!

 

کی روش هنوز به ایران بازنگشته و در اردوی تیم ملی قرار نگرفته و جار و جنجال های تعطیلی لیگ را به راه انداخته است در حالی که مشخص نیست اصلا این روزها در کدام نقطه از این کره خاکی قرار دارد! به هر حال این شیوه برای او دیگر بدل به یک سیستم مثبت و کارآمد شده است؛ دستور می دهی و اجرا می شود!

 

کارلوس کی روش
کارلوس کی روش

 

طبق آخرین اخبار اعلام شده اولین اردوی پسا جام جهانی با تاخیر زمانی بیشتری برگزار خواهد شد! چرا که کارلوس کی روش با تاخیر چند روزه به ایران باز خواهد گشت؛ همه چیز بر پاشنه کارلوس می گردد و هیچ فعلی بدون او صرف نخواهد شد، چه می شود یک بار هم او فعل های ما را صرف کند؟

 

کارلوس کی روش
کارلوس کی روش

 

در قرارداد کارلوس کی روش به صراحت آمده است که او تنها در زمان های برپایی اردو ها ملزم به حضور در ایران است و در بازه زمانی 5 روز پیش از اردو و همچنین اواسط فصل  باید در تهران حضور داشته باشد تا بر روند بازیکنان باشگاه های لیگ برتری نظارت داشته باشد؛ مسئله ای که او به راحتی به دستیارانش واگذار کرده و فقط در فاصله  روز پیش از برگزاری اردو ها به ایران می آید و پس از پایان اردو باز هم ایران را ترک می کند!

 

کارلوس کی روش
کارلوس کی روش

 

اصلا او در طول سال چند ماه در ایران است؟! اگر بدانید که او مجموعا 75 الی 100 روز در طول سال فقط در ایران حضور دارد و هزاران هزار دلار را بابت این حضورش به صورت مدعیانه همیشه طلب دارد چه احساسی خواهید داشت؟ سرمربی که در ایران نیست چگونه می تواند در برنامه های فوتبال ایران اختلال و تغییرات ایجاد کند؟