یکه تازی احتمالی من سیتی در لیگ برتر

رقابتهای باشگاهی اروپا در شرایطی برگزار می شود که تیمها در دو لیگ معتبر بین المللی با عبور از چهارمین بازی مرحله گروهی تا حدزیادی تکلیف خود را می دانند و حالا در بازگشت به بازیهای داخلی تعدادی با روحیه مضاعف از نتایج مناسب در لیگهای بین المللی و تعدادی هم با افت روحیه به […]

رقابتهای باشگاهی اروپا در شرایطی برگزار می شود که تیمها در دو لیگ معتبر بین المللی با عبور از چهارمین بازی مرحله گروهی تا حدزیادی تکلیف خود را می دانند و حالا در بازگشت به بازیهای داخلی تعدادی با روحیه مضاعف از نتایج مناسب در لیگهای بین المللی و تعدادی هم با افت روحیه به واسطه نتایج ضعیف در مقابل رقبای داخلی صف آرایی می کنند که باید دید بازیهای روزهای میانی هفته و نتایجی که حاصل شده چه تاثیری در سرنوشت این تیمها در مسابقات این هفته دارد .

سیتی و صدرنشینی

سه تیم 23 امتیازی در بالای جدول تا پایان هفته دهم لیگ برتر و یک تیم ده امتیازی در پی این سه تیم حکایت از بازیهای نزدیک و فشرده ای می دهد که می تواند هیجان را در این لیگ به اوج برساند. از بین بالای جدولی ها من سیتی و چلسی امروز بازی می کنند و آرسنال و لیورپول باید به سراغ حریفان خود بروند که در جای خود به آنها می پردازیم . منچستر سیتی که به لطف تفاضل گل بهتر در صدر ایستاده بعد از بردن بارسلونا با ارائه یک بازی تماشایی و مقتدارنه حالا باید در ورزشگاه اتحاد با حمایت تماشاگرانش مقابل میدلزبورو بایستد که هیچ بختی برای کسب امتیاز از میزبان امروزش نخواهد داشت و تنها نکته مهم این بازی ویکتور والدس سنگربان قدیمی بورو است که زمانی با سرمربیگری گواردیولا در بارسلونا تمامی عناوین قهرمانی را برد و با خروج پپ از نیوکمپ دوران او هم خاتمه یافت و در لیگ برتر سرگردان شده و دیگر نتوانست آن مرد بزرگ و مطمئن باشد و حالا رویاروئی با تیمی که گواردیولا هدایت می کند جالب توجه است. چلسی هم در لندن بازی می کند تا در مقابل اورتون که با رونالدکومان هلندی بازهم خوب نتیجه گرفته قرار گیرد که اگر برنده این دیدار خانگی باشد حداقل تا پایان بازیهای فردا با 25امتیاز دومی اش در جدول قطعی است و از آنجائیکه مردان کونته در این فصل بازیهای اروپایی را تجربه نمی کنند و غایب هستند می توانند با استراحت بیشتری به کار خود در لیگ برتر ادامه دهند .

اتلتیکو در خانه سوسیه داد

در بازیهای این هفته لالیگا و در فردا شنبه تنها اتلتیکومادرید است که باید در خانه سوسیه داد به میدان رود تا بعد از بردن روستوف در لیگ قهرمانان و بالانشینی در جدول گروه خود سه امتیاز دیگر کسب کرده و منتظر بازیهای فرداباشد به خصوص دیدار بارسلونا و سه ویا که اگر برنده داشته باشد به سود اتلتیکو خواهد بود. گرانادا هم که هفته قبل بازی خوبی برابر بارسا ارائه کرد میزبان لاکرونیا است و به فکر پیروزی خانگی و کسب سه امتیاز این دیدار است تا از جمع تیمهای انتهایی جدول به مرور خود را جدا کند .

جدال بایرن با تیم سوم جدول

آنچلوتی در بایرن کاملا جاافتاده و زودتر از تصور بر اوضاع مسلط شده و حالا که دورتموند با لورکوزن و وولفسبورگ را در صف تیمهای تعقیب کننده خود نمی بیند با آرامش بیشتری در بوندس لیگا کار خود را دنبال می کند و امروز هم باید در مونیخ با هافنهایم تیم سوم جدول بازی کند که بعید است بختی برای کسب امتیاز در آلیانزآره نا داشته باشد و این یعنی که بایرن بازهم به صدرنشینی در جدول ادامه می دهد. کلن رده چهارمی هم باید در خانه فرانکفورت بازی کند تا با سه امتیاز این دیدار خود را در جدول بالا بکشد. هامبورگ در مقابل دورتموند قرار می گیرد و لورکوزن هم باید با دارمشتات مصاف دهد که بعد از بردن تاتنهام باید دید چه روحیه و اراده ای در مردان این تیم به وجود آمده تا خود را در جدول بالا بکشند .

فردا شنبه 15 آبانماه 1395

هفته دهم بوندس لیگا آلمان

* فرایبورگ- وولفسبورگ

* لورکوزن- دارمشتات

* هامبورگ- دورتموند

* بایرن مونیخ- هافنهایم

* کلن- فرانکفورت

* اینگولشتاد – آگسبورگ

هفته یازدهم لالیگا اسپانیا

* لاس پالماس- ایبار

* اوساسونا- آلاوز

* سوسیه داد- اتلتیکومادرید

* گرانادا- لاکرونیا

هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس

* چلسی- اورتون

* من سیتی – میدلزبورو

* برنلی- کرستال پالاس

* بورنموث- ساندرلند

* وستهام- استوک سیتی

هفته دوازدهم سری A ایتالیا

* تورینو- کالیاری

* ناپل- لاتزیو

* شهاب قاسمی