آرژانتین بالاخره صعود کرد

تیم ملی آرژانتین در یک بازی حساس و نفس گیر توانست با غلبه بر نیجریه جواز حضور در مرحله بعد رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را به دست آورد . 

به گزارش خبرگزاری ایپنا تیم ملی آرژانتین در یک بازی حساس و نفس گیر توانست با غلبه بر نیجریه جواز حضور در مرحله بعد رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را به دست آورد .

در ادامه دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه تیم های ملی آرژانتین و نیجریه رو در روی هم صف آرایی کردند .

آرژانتین با ترکیب  فرانکو آرمانی، نیکولاس اوتامندی، مارکوس روخو، گابریل مرکادو، نیکولاس تالیافیکو، خاویر ماسکرانو، اور بانگا، انزو پرز(60- کریستین پاوون)، آنخل دی‌ماریا(72- ماکسیمیلیانو مسا)، لیونل مسی و گونسالو ایگواین برابر نیجریه قرار گرفت .

اولین گل بازی در دقیقه 14 و روی حرکت عمقی مسی و تک به تک شدن با دروازه بان به نفع تیم ملی آرژانتین وارد دروازه نیجریه شد .

نیجریه که در صورت نگرفتن ایسلند در بازی همزمان با کسب یک تساوی برابر آرژانتین صعود خود را حتمی می دید به دنبال گل تساوی بازی ، حملات خود را به دروازه آرژانتین آغاز کرد و توانست در دقیقه 51 و از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند .

در ادامه ی حملات هجومی آرژانتین به سمت دروازه نیجریه در پی گل برتری و ضد حملات خطرناک نیجریه هر دو تیم فرصت زدن گل برتری را داشتند که در انتها و در دقیقه 86 آرژانتین با ضربه تماشایی روخو توانست نتیجه بازی را به نفع تیم ملی آرژانتین تغییر دهد و جواز حضور به مرحله بعد را دریافت کند .

نیجریه با ترکیب رانسیس اوزوهو، لئون بالوگان، ویلیام اکونگ، کنت اومرو، جان اوبی میکل، اوگنکارو ایتبو، ویلفرد اِن‌دیدی، ویکتور موزس، برایان ایدوو، احمد موسی و کلچی ایهه‌ناچو(46- اودیون ایگالو) برابر آرژانتین به میدان رفت .