رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان خبر داد:

اردبیل میزبان دارت‌بازان کلانشهرهای کشور

Print Friendly, PDF & Email

رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل از برگزاری مسابقات دارت کلانشهرهای کشور با حضور ۱۳ تیم به میزبانی اردبیل خبر داد.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

محمدعلی پهناور در گفت و گو با خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل عنوان کرد: مسابقات سراسری دارت کارکنان شهرداری های کلان شهرهای کشور به میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و با همکاری هیات انجمن های ورزشی استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه اردبیل در سال ۹۸ نیز میزبان این مسابقات بوده, افزود: خوشبختانه هفتمین دوره این مسابقات نیز در سالجاری در کلانشهر اردبیل استارت خورد.

رییس هیات انجمن های ورزشی ادامه داد: این مسابقات با حضور از ۱۳ شهر و تیم از کارکنان کلانشهرهای کشور در حال برگزاری است. هر تیم از ۶ نفر بازیکن, سرپرست و مربی تشکیل شده است که جمعا حدود ۱۰۰ نفر در قالب این تیم ها در این دوره ازمسابقات شرکت کرده اند.

اردبیل میزبان دارت‌بازان کلانشهرهای کشور

پهناور گفت: مسابقات از روز پنجشنبه آغاز شده و امروز (جمعه ۲۳ مهر) با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

وی هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل را مجری فنی و دبیر اجرایی این دوره از مسابقات عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رشته دارت در سال های اخیر در استان پیشرفت چشمگیری داشته که این امر باعث شده این استان برای برگزاری رویدادهای کشوری دارت به عنوان استان میزبان طرح شود.

گفت و گو: رشید عبدالحسینی