اشکش: شرایط نفت مسجد سلیمان مانند یک تیم حرفه‌ای پیش نرفت

Print Friendly, PDF & Email

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط تیم نفت مسجد سلیمان بد پیش رفت و مانند یک تیم حرفه‌ای رو به جلو نرفت.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: در رابطه با بازی امروز هر دو تیم با تمام توان کار کردند و فوتبال زیبایی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی خلق شد، اما در نتیجه مغلوب بازی شدیم. جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. شرایط نفت مسجد سلیمان بد و به دور از شرایط یک تیم حرفه‌ای پیش رفت و مسئولان قبلی باشگاه خواسته یا ناخواسته باعث اعتصاب‌های بازیکنان بودند و سود و ثمره خود را از این کار گرفتند.

وی افزود: تیم ما دو بار در این فصل یارگیری کرد؛ یکی اول فصل و یکی نیم‌فصل مسابقات که در هیچکدام من نبودم، اما باید اینجا گله‌ام را بیان کنم. تیمی که مال شهر اولین‌هاست و شهر ما همه چیز دارد و با افتخار به کشورمان سال‌ها خدمت کرده، تنها تیم لیگ برتر است که جی‌پی‌اس ندارد و نمی‌توانیم بازیکنان خود را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهیم و از سلامت آن‌ها و عملکرد فنی آن‌ها در طول مسابقه مطلع شویم. هر چند آقای رئیسی و مدیران عالی‌رتبه مناطق نفت‌خیز به جد پیگیر هستند که این نقص را برای مسجد سلیمان برطرف کنند.

وی بیان کرد: زشت است تیمی که سالیان سال در لیگ برتر بوده جی‌پی‌اس نداشته باشد. مس رفسنجان ۴ بازیکن با کیفیت و خوب داشت و من لذت بردم، اما نفت مسجد سلیمان تنها تیم لیگ برتر است که بازیکن خارجی ندارد و از این مزیت می‌توان برای نتیجه‌گیری استفاده کرد، ولی ما متاسفانه تنها تیم لیگ برتر هستیم که بازیکن یک متر و ۹۰ سانتیمتر به بالا نداریم و شرایط را طوری رقم زدند.

اشکش افزود: بعد از بازی تراکتورسازی تبریز تیم را به دوره بدنسازی بردم و امروز در ادامه بدنسازی بودیم. بدن بازیکنان وقتی یک ماه و ۵ جلسه قبل از بازی تراکتور تمرین کند دوباره باید تمرینات هوازی را شروع کند. این‌ها اتفاقات بدی بود که خط مشی خوبی نبود که آقایان به بازیکنان دادند.