اصلی ترین نقاط تزریق پروفایلو در صورت

Print Friendly, PDF & Email

تزریق پروفایلو یک روش درمانی نوظهور در زمینه جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت و بدن است.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

تزریق پروفایلو یک روش درمانی نوظهور در زمینه جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت و بدن است.

عکس قبل و بعد از تزریق پروفایلو به گردن زن

برای کسانی که قصد تزریق جوان‌ساز دارند ضروری است که بدانند انتخاب متخصصی که نقاط تزریق پروفایلو در صورت را به‌خوبی بشناسد از اهمیت زیادی برخوردار است. در نتیجه برای اینکه شما بتوانید چنین پزشکی را شناسایی کنید، شناخت این نقاط و آشنایی با تزریق پروفایلو به شما کمک خواهد کرد. پیش از پرداختن به این مبحث شما باید بدانید که در دنیای پزشکی و زیبایی، همواره جستجو برای پیدا کردن روش ‌های مختلف جوان‌سازی و بهبود ظاهر پوست اهمیت ویژه‌ای دارد.

مزوژل پروفایلو چیست؟

پروفایلو نوعی آبرسان تزریقی مغذی است که با تحریک تولید الاستین و کلاژن طبیعی، روی ترمیم پوست ‌های افتاده، دهیدراته و چروک‌دار کار می ‌کند. ژل پروفایلو با فرمولاسیون منحصر به فرد خود برای بازسازی پوست، به‌ عنوان یکی از اولین درمان‌های تزریقی اسید هیالورونیک شناخته می‌ شود. این روش می ‌تواند شل‌ شدگی و افتادگی پوست را به شکل مؤثر درمان کرده و بافت آن را بازسازی کند تا دوباره سفت شود.

محتویات جعبه پروفایلو شامل سرنگ ها

نقاط تزریق پروفایلو در تکنیک BAP صورت

نقاط زیبایی زیستی (Bio Aesthetic Points) در این حوزه با نام تکنیک BAP شناخته می ‌شود. این تکنیک شامل ۱۰ نقطه کلیدی در صورت است که توسط متخصصین و کارشناسان زیبایی تعیین شده ‌اند. در هر سمت صورت، ۵ نقطه وجود دارد که انتشار هیالورونیک اسید در آن‌ها به شکل موثرتری صورت می ‌گیرد و جزو رگ‌ها و عصب‌ های مهم دور صورت به حساب می آیند.

نحوه تزریق این ژل به نقاط تزریق پروفایلو در صورت به این شکل است که در هر یک از این نقاط، حدود ۰٫۲ سی‌سی ژل تزریق می‌ شود، به‌طوری که مجموعاً ۱ سی‌سی برای هر سمت صورت و حداکثر ۲ سی‌سی در هر جلسه تزریق گردد. برای تزریق پروفایلو در این نقاط کلیدی از سرسوزن گیج ۲۹ استفاده می‌ شود. توصیه می ‌کنیم که تزریق جوان‌ساز پروفایلو را به یک متخصص مجرب بسپارید تا از بابت عوارض احتمالی نگرانی نداشته باشید.

نقاط تزریق ژل پروفایلو در پیشانی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به دلیل ساختار و ترکیب متفاوت پروفایلو نسبت به سایر فیلرهای پوستی، این ژل در ناحیه پیشانی تزریق نمی‌ شود. علت این موضوع تراکم بالای رگ‌های خونی و اعصاب در ناحیه پیشانی است که خطرات و عوارض احتمالی را افزایش می ‌دهد.

نقاط تزریق ژل پروفایلو در گردن

یکی از نواحی بدن که با افزایش سن امکان دارد چین و چروک ‌های زیادی در آن ظاهر شود، گردن است. ایجاد چین و چروک در این منطقه در مدت ‌زمان کمتری چهره را پیر می ‌کند. گردن انسان از یک نوار ماهیچه‌ای به نام عضله پلاتیسما تشکیل شده است. با افزایش سن و طی‌ شدن روند طبیعی پیری، پوست ‌نازکی که روی این ماهیچه قرار گرفته خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌ دهد. در نتیجه این فرایند پوست حالت افتادگی در این ناحیه پیدا می‌ کند.

یکی از روش‌ های موثر برای کاهش چین و چروک گردن و جوان‌سازی این قسمت از بدن، تزریق ژل به نقاط تزریق پروفایلو در صورت شناخته می ‌شود. این ژل با داشتن اسید هیالورونیک به کاهش چین و چروک‌ها کمک خواهد کرد، زیرا اسید هیالورونیک باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می ‌‌گردد.

از آنجایی که این اسید مفید به طور طبیعی در بدن تولید می ‌شود، بدن بعد از تزریق این ژل نسبت به آن واکنش کمی نشان خواهد داد. تزریق پروفایلو علاوه بر حفظ رطوبت پوست، بهبود استحکام و انعطاف‌پذیری، پوست را بدون ایجاد حجم اضافی در ناحیه مورد نظر جوان‌تر و شاداب‌تر می‌ کند.

عکس قبل و بعد تزریق پروفایلو به صورت زن

مزایای تزریق پروفایلو به گردن

تزریق پروفایلو به گردن مزایای زیر را برای افرادی که به دنبال بهبود کیفیت پوست گردن خود هستند ارائه می‌دهد که شامل:

جوان‌سازی گردن: به بازگرداندن ظاهر بدون چین و چروک و جوان به پوست گردن کمک می ‌کند.

بهبود افتادگی پوست: پوست گردن را سفت کرده و در جلوگیری از آویزان شدن آن بر اثر پیری اثر می‌گذارد.

نقاط تزریق ژل پروفایلو در دست

تزریق پروفایلو برای جوان‌سازی و بهبود کیفیت پوست دست به نقاط خاصی از دست صورت ‌گرفته و معمولاً بدون درد انجام می‌ شود. این تزریق ‌ها گزینه ‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال بازسازی بافت پوست دست ‌های خود هستند. نقاط تزریق پروفایلو در صورت قسمت‌ های خاصی از آن را شامل می‌ شود؛ بنابراین تزریق این ژل به دست هم نقاط مختص به خود را دارد که شامل:

تزریق پروفایلو پشت ‌دست

این ناحیه برای افرادی که می‌ خواهند حجم و کیفیت پوست پشت‌ دست خود را افزایش دهند، انتخاب مناسبی محسوب می‌ شود.

تزریق پروفایلو به مچ دست

تزریق در مچ دست به بهبود ظاهر و کیفیت پوست در این ناحیه کمک می ‌کند.

تزریق پروفایلو بین انگشتان

این نقطه برای افرادی که به دنبال جوان‌سازی و بهبود پوست در ناحیه بین انگشتان هستند، استفاده می ‌شود.

نقاط تزریق ژل پروفایلو در سینه و ترقوه

در طول درمان، پزشک معالج شما نواحی مناسب برای تزریق هیالورونیک اسید را بررسی و مشخص می‌ کند. هرچند نقاط استانداردی برای تزریق این ژل جوان‌ساز وجود دارد، اما در مورد تزریق پروفایلو به نواحی مانند سینه و ترقوه، این نقاط ممکن است بین پزشکان متفاوت باشد.

کاندیدای مناسب برای تزریق پروفایلو

اسید هیالورونیک به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک می‌ کند و در تحریک تولید کلاژن و الاستین موثر است. افراد مناسب برای تزریق این ژل در نقاط تزریق پروفایلو در صورت کسانی هستند که:

  • روش‌ های درمانی غیر جراحی و کم تهاجمی برای بهبود وضعیت پوست خود می‌ پسندند.
  • علائم زودرس پیری مثل خطوط ریز، چین و چروک و کاهش استحکام پوست دارند.
  • از سلامت عمومی خوبی برخوردارند.
  • به هیالورونیک اسید حساسیت ندارند.

اگر به تزریق پروفایلو علاقه‌مند هستید، در وهله اول باید با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا بررسی کند که آیا این درمان برای شما مناسب هست یا نه. همچنین می ‌توانند وضعیت پوست شما را ارزیابی کرده و در مورد مزایا و خطرات تزریق این ژل اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند.

مزایای تزریق پروفایلو به بازو

بسیاری از افراد برای سفت کردن و رفع افتادگی پوست بازوی خود به تزریق پروفایلو روی می ‌آورند. این درمان به ‌ویژه در ناحیه بازو نتایج قابل‌ توجهی دارد و می ‌تواند در مدت ۸ هفته بهبود قابل ‌توجهی در ظاهر پوست آن ایجاد کند. برای دستیابی به بهترین نتایج، توصیه می ‌شود که این درمان در دو جلسه با فاصله زمانی ۴ هفته انجام شود. جدا از اینکه تزریق این ژل در نقاط تزریق پروفایلو در صورت مزایای زیادی دارد از مزیت ‌های تزریق آن به بازو هم می ‌توان به:

  • افزایش استحکام و الاستیسیته پوست: به بهبود مقاومت و کشسانی پوست کمک می‌ کند.
  • بازگرداندن درخشندگی و طراوت: پوست بازو را تازه و درخشان می ‌سازد.
  • بهبود رنگ و بافت پوست: باعث یکنواختی و بهبود بافت پوست می ‌شود.
  • آبرسانی: پوست بازو را به ‌خوبی آبرسانی کرده و رطوبت آن را حفظ می‌ کند.

در پایان اگر شما نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص نقاط تزریق پروفایلو در صورت و گردن و یا بدن هستید می توانید با تماس با شماره ۰۲۱۷۵۹۰۰ و یا مراجعه به سایت iranianclinic.com از مشاوران کلینیک زیبایی ایرانیان مشاوره دریافت کنید.