اقدامات موثر در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال

جناب آقای عباسی ورضا صادق پور؛ با توجه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال و حساسیت این موضوع و با عنایت به طرفداران و مخاطبان این رشته ورزشی به نظر می رسد که جنابعالی و معاونان محترم شما آقایان سجادی و رسولی نژاد بیشتر روی این موضوع مهم وقت و تمرکز داشته باشند.

به قلم رضا صادق پور (معاونت اسبق باشگاه استقلال، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی و سرمربی اسبق تیم فوتسال استقلال تهران)

برگزاری جلسات با اساتید و با تجربه های مدیریتی این رشته از  جمله دکتر دادکان، مهندس مصطفوی، دکتر خیبری، بیوک صباغ، تیمسار نوآموز، مهندس عابدینی، دکتر قریب و علی کاظمی که سالها در فوتبال در دوره های متفاوت علمی و مدیریتی دارای سوابق درخشان و کارنامه ای موفق بوده اند مشورت گرفت چرا که یکی از ویژگی های جنابعالی که منجر به رأی اعتماد مجلس شد مشورت پذیری و استفاده از اهالی فن در موضوعات تخصصی بود.

برگزاری چنین جلسات با محوریت وزیر ورزش و به صورت ترکیبی (مسئولان قبلی فدراسیون فوتبال) با مسئولان فعلی فدراسیون می تواند به رشد، بالندگی و کسب کرسی های بین المللی فوتبال بیانجامد.

استفاده حداکثری از توان مدیریتی فوتبال کشور می تواند نقش تعیین کننده ای در آسیا برای فوتبال ایران به ارمغان آورد. در حال حاضر فضای پذیرش و بستر مناسبی در سطح جامعه فوتبال به وجود آمده که اصلح ترین فرد برای کرسی ریاست فدراسیون فوتبال برگزیده شود.

با توجه به سوابق مدیریتی شما در جایگاههای متفاوت، اهالی فوتبال این توانایی و درایت را در شما می بیند تا بتوانید چنین چهره های ممتاز مدیریتی فوتبال را دور میز مذاکره در رابطه با تعامل، برنامه ریزی و پیشرفت فوتبال دعوت نموده و تصمیمات فنی با کیفیت و اجرایی آغاز شود.

شایان ذکر است؛ در دوره کفاشیان و تاج خدماتی در رابطه با توسعه فوتبال در کشور، ساماندهی داوران فوتبال، رشد داوری فوتبال ایران در سطح آسیا، برگزاری منظم مسابقات لیگ توسط آقای عزیزمحمدی در رده های مختلف با کمک و مساعدت حراست سازمان تربیت بدنی، استفاده از تعداد اندکی از افراد با تجربه و تخصصی همچون نبی، محصص، علی کاظمی (پدر برگزاری منظم مسابقات فوتبال در ایران)، فریدون معینی در پستهای کمیته های مربوطه، فعالسازی فوتبال بانوان نمی توان به سادگی گذشت.