به نظر می رسد یکی از کاندیدهای ریاست فدراسیون دوچرخه سواری فعالیت ویژه خود را برای کسب رای آغاز کرده است.

انتخابات دوچرخه سواری نزدیک شد/ مهمانی ویژه یا تلاش برای کسب رای

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ در حالی که هنوز تکلیف انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری و برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص نشده است خبر می رسد یکی از کاندیدهای ریاست فعالیت ویژه ای را در نظر گرفته است. چهارشنبه هفته گذشته نامه ای از هیئت دوچرخه سواری استان مازندران به سایر استان ها ارسال شده که در […]

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ در حالی که هنوز تکلیف انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری و برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص نشده است خبر می رسد یکی از کاندیدهای ریاست فعالیت ویژه ای را در نظر گرفته است.

چهارشنبه هفته گذشته نامه ای از هیئت دوچرخه سواری استان مازندران به سایر استان ها ارسال شده که در آن از رئیس استان ها همراه با خانواده جهت حضور در ” مهمانی ویژه ” در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ مازندران دعوت شده است.

این دعوت نامه در شرایطی به دست استان ها رسیده که محمد عبداللهی رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران یکی از کاندیدهای ریاست فدراسیون است و چنین دعوت نامه ای شائبه انتخاباتی بودن این حرکت را به وجود می آورد. موضوعی که شاید نیاز به نگاه ویژه از سوی وزارت ورزش و جوانان در انتخابات این فدراسیون و تلاش برای کسب رای زودتر از موعد داشته باشد.

تصویر نامه ارسال شده توسط هیئت دوچرخه سواری مازندران

تصویر نامه ارسال شده توسط هیئت دوچرخه سواری مازندران