انتصاب سرپرست جدید انجمن بوچیا پس از اتفاق عجیب در بازیهای پاراآسیایی

پس از اتفاقات رخ داده در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، سرپرستی جدید برای انجمن بوچیا معرفی و منصوب شد.
Print Friendly, Pdf &Amp; Email

پس از اتفاقات رخ داده در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، سرپرستی جدید برای انجمن بوچیا معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، با حکمی از سوی اسبقیان رئیس فدراسیون، محمد رحیم به عنوان سرپرست انجمن بوچیا منصوب شد. این ماجرا در نهایت با کنار گذاشته شدن عسگری و انتصاب سرپرست جدید انجمن بوچیا به پایان رسید.

انتصاب سرپرست جدید انجمن بوچیا پس از اتفاق عجیب در بازیهای پاراآسیایی

گیلانی نژاد: برکناری سرپرست انجمن بوچیا به خاطر مصاحبه‌اش نبود

محمدمهدی گیلانی نژاد، مدیر ورزشی فدراسیون جانبازان و توان‌یابان گفت: پس از برگزاری جلسات آسیب شناسی تخصصی رشته‌ها در بازی‌های پاراآسیایی، سرپرست جدیدی برای انجمن بوچیا معرفی شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه کسب موفقیت تیمهای ملی فدراسیون در رویدادهای بین المللی اهمیت بالایی دارد، در انجمن و کادرفنی تیمهای ملی از افرادی بهره می گیریم که عملکرد فنی خوبی دارند. انجمن بوچیا نیز از این موضوع مستثنی نبوده و پس از برگزاری جلسات آسیب شناسی تخصصی رشته ها در بازی های پاراآسیایی هانگژو، سرپرست جدیدی برای این انجمن معرفی شد و تغییرات صورت گرفته به خاطر مصاحبه با اصحاب رسانه نیست.

مدیر ورزشی فدراسیون جانبازان و توان‌یابان اضافه کرد: پیش از اعزام تیم ملی بوچیا به بازیهای پاراآسیایی هانگژو، مهدی عسگری عدم تمایل خود را به ادامه همکاری با فدراسیون به من اعلام کرده بود و با وجود دعوت از او برای حضور در جلسه آسیب شناسی رشته بوچیا، او در این نشست حضور پیدا نکرد. این تصمیم فدراسیون هم به عدم تمایل عسگری برای ادامه همکاری و عدم حضور او در جلسه آسیب شناسی گرفته شد که یک تصمیم کاملاً فنی است و انتظار داریم دوستان تقوا و انصاف را رعایت کنند.

وی در پایان گفت: آخرین آیین نامه و قوانین هر رشته را در اختیار مسئولین انجمن قرار می دهیم تا کادر فنی و ملی پوشان را مطلع سازند. پیش از این نیز اعلام کردیم آخرین قوانین و مقررات رشته بوچیا در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ از سوی مدیریت ورزشی فدراسیون به انجمن اعلام شد، اما پس از تغییرات، مسئولین وقت انجمن به صورت تخصصی قوانین را بررسی نکردند. عدم مطالعه و آگاهی سرپرست انجمن از آیین نامه و مقررات رشته بوچیا و عدم پیگیری او برای اطلاع از آخرین قوانین این رشته باعث شد ملی پوشان ما در بازیهای پاراآسیایی با مشکل مواجه شوند.