انجمن ورزشی چوگو، یار روز‌های سخت زلزله‌زدگان

انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور همچنان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی حضور دارند تا در تعمیر و بازسازی مکان‌های آموزشی و مدارس روستا‌های زلزله‌زده یاریگر مردم و مسئولان باشند.

روابط عمومی انجمن ورزشی چوگو، قاسم شاه حسینلو دبیر کمیته مسابقات انجمن ورزشی چوگوی کشورمان به همراه مسوولان کمیته متناظر چوگو و جمعی از بانوان و آقایان چوگوکار از ابتدای وقوع زلزله خوی در کنار مردم زلزله‌زده بودند و اکنون نیز همراه با گروه‌های جهادی در منطقه‌اند تا در تعمیر و بازسازی مکان‌های آموزشی و مدارس روستا‌های زلزله‌زده یاریگر مردم و مسئولان باشند. 

انجمن ورزشی چوگو، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضا، ورزشکاران چوگوکار و ارکان ورزش چوگوی شهرستان خوی و همچنین همیاران این ورزش کهن ایرانی در آذربایجان غربی، کمک‌ها و مساعدت‌های جامعه ورزشی چوگو به مردم زلزله‌زده را ستود. 

گفتنی است بهمن ۱۴۰۱ زمین‌لرزه‌ای در خوی از توابع استان آذربایجان غربی روی داد که بر اثر آن ۳ هموطن کشته و یک‌هزار و ۱۶۰ نفر مصدوم شدند. به علت شدت این زمین‌لرزه حدود ۷۰ روستا در خوی آسیب دیدند و ۲۰ تا ۹۰ درصد منازل مسکونی این مناطق نیز تخریب شدند.

چوگوکاران در مناطق زلزله زده خوی

چوگوکاران در مناطق زلزله زده خوی

چوگوکاران در مناطق زلزله زده خوی