نائب رئیس هیأت والیبال استان فارس عنوان کرد

بانوی لارستانی، ملی پوش ایران در مسابقات والیبال آسیا شد

بانوی والیبالیست لارستانی در ترکیب تیم ملی ایران به مسابقات جوانان آسیا اعزام می شود.

نائب رئیس هیأت والیبال استان فارس با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران، 12 بازیکن حاضر در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا را به اردوی هفدهم آماده سازی دعوت کرد که نام فاطمه صبوری از لارستان در میان ملی پوشان دیده می شود.

شهره سجادی افزود: هفدهمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از اول خردادماه با حضور 12 بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و به مدت 10 روز ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه فاطمه صبوری تنها ملی پوش فارسی است که راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شود، تصریح کرد: بازیکنان دعوتی به این اردو در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران به رقابت های قهرمانی جوانان آسیا اعزام خواهند شد.

نائب رئیس هیأت والیبال استان فارس ادامه داد: رقیه جهانی، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، منا آشفته، آیتک سلامت، اسما سعیدی، الهه حلاج، هانیه مهدیزاده، بهار بهرامی نیا و زهرا کریمی دیگر بازیکنان کشورمان هستند که تیم ملی والیبال ایران را در این دوره از پیکارها همراهی می کنند.

سجادی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ هم‌گروه است، اذعان داشت: نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه سال جاری با حضور 16 تیم در شهر باک نین ویتنام برگزار می‌شود.

خبرنگار: داود عسکرپور

فاطمه صبوری