رییس هیات بدمینتون:

بدمینتون استان اردبیل خانه ندارد

Print Friendly, PDF & Email

رییس هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: عدم وجود خانه بدمینتون در استان اردبیل باعث شده فعالان این رشته ورزشی با مشکلات عدیده ای روبرو شوند.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: بهزاد تقی زاده رییس هیات بدمینتون استان اردبیل در مراسم تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان بدمینتون استان که با حضور صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین برگزار شد عنوان کرد: بدمینتون استان اردبیل دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که در هیات استان تلاش ما استفاده از این ظرفیت ها با استفاده امکانات موجود در جهت اعتلای رشته ورزشی بدمینتون می باشد.
وی نبود خانه بدمینتون در استان را یکی از مشکلات مهم این رشته عنوان کرد و گفت: در این خصوص ورزشکاران و مربیان در مضیقه هستند و هیات استان نیز در برگزاری برنامه های مختلف بدلیل نبود خانه بدمینتون را مشکلات عدیده ای مواجه است.
رییس هیات بدمینتون استان اردبیل ضمن قدردانی از حضور بدری(نماینده مردم در مجلس) و تلاش وی برای فراهم شدن خانه بدمینتون، بیان کرد: پیشکسوتان همچون گنجینه گرانبها هستند و قطعا برای رشد این رشته ورزشی نیاز مبرم به راهنمایی های این عزیزان داریم و در حد توان در بیشتر برنامه های هیات استان از حضور این عزیزان بهره می بریم.