برادران گرایی، ملی پوش کشتی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا شدند

شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی، اسامی ملی پوشان اعزامی به هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را اعلام کرد که نام محمدرضا و محمد علی گرایی برادران فرنگی کار شیرازی در میان آنها دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، در این دوره از پیکارها، محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم و محمد علی گرایی در وزن 77 کیلوگرم با رقبای خود مبارزه می کنند.

همچنین محمدعلی چمیانی از فارس نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی، فرنگی کاران کشورمان را در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی همراهی می کند.

محمدعلی گرایی 24 ساله تاکنون مدال برنز جهان، طلای بازی های همبستگی اسلامی، نقره جام بین المللی تختی و نقره آسیا را در کارنامه افتخارات خود دارد و محمد رضا گرایی نیز با 20 سال سن، مدال نقره جوانان آسیا و نشان برنز جام بین المللی تختی را کسب کرده است.

مهرداد مردانی (60 کیلو گرم)، حسین نوری(87 کیلوگرم)، علی اکبر حیدری (97 کیلوگرم) و بهنام مهدی زاده در وزن 130 کیلوگرم دیگر کشتی گیران اعزامی به این دوره از رقابت ها هستند.

به گزارش ایپنا، وزن های 60 و 67 کیلوگرم پیکار های کشتی فرنگی جاکارتا اندونزی از 30 مردادماه آغاز می شود و مسابقات وزن های 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم نیز روز 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

خبرنگار: داود عسکرپور