سها پور حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون:

برانکو یک جنتلمن واقعی است

Print Friendly, PDF & Email

بازیگر نقش “پرستار” در سریال جاده قدیم که از هنرمندان متعصب پرسپولیس می باشد سرمربی سرخپوشان را یک جنتلمن واقعی نامید. پور حاتمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایپنا؛ در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس اظهار کرد:این تیم پتانسیل این را دارد که بتواند در فصل جاری به مقام قهرمانی لیگ برتر و حتی قهرمانی در […]

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

بازیگر نقش “پرستار” در سریال جاده قدیم که از هنرمندان متعصب پرسپولیس می باشد سرمربی سرخپوشان را یک جنتلمن واقعی نامید.

پور حاتمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایپنا؛ در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس اظهار کرد:این تیم پتانسیل این را دارد که بتواند در فصل جاری به مقام قهرمانی لیگ برتر و حتی قهرمانی در آسیا دست یابد.

وی در خصوص مربی کروات پرسپولیس افزود:او یک مربی جنتلمن و کار بلد و حرفه ای می باشد که تنها او میتوانست در شرایط فعلی پرسپولیس را به این جایگاه برساند.

همچنین این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مدیریت طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز تصریح کرد:طاهری یک مدیر بی حاشیه می باشد که بدنبال بزرگنمایی و برند کردن خود نمی باشد و تمام توان خود را برای موفقیت تیم بکار گرفته است.

پورحاتمی از مسلمان به عنوان بازیکن مورد علاقه خود در پرسپولیس نام برد و افزود: مسلمان بازیکنی است که نقطه قوت پرسپولیس در میانه میدان می باشد که در حال حاضر بدون جایگزین می باشد در ترکیب پرسپولیس.

وی در ادامه افزود:عدد شش نماد ما پرسپولیسی ها می باشد که البته عدد چهار نیز اضافه گردید اما برای ما شش از همه جذاب تر است و ما میتوانیم شش گل بزنیم و یک عمر پزش را بدهیم میتونید بسم ا…

پورحاتمی در خصوص شرایط فعلی خود در سینما تصریح کرد:در حال حاضر دو قرار داد سینمایی دارم برای فیلم های “کاکتوس” به کارگردانی “مصطفی الماسی” و “آذر”به کارگردانی “محمدحمزه ای” و تهیه کنندگی “نیکی کریمی” می باشد.

این هنرمند جوان و جویای نام سینمای کشور که خود از بانوان فوتبالیست نیز می باشد در خصوص این رشته ورزشی در بخش بانوان افزود:بهتر است که همانقدر که به آقایان نگاه ویژه ای داریم به بانوان نیز در این رشته ورزشی نگاه خاص و حرفه ای داشته باشیم چرا که پتانسیل بالایی در بخش بانوان در فوتبال وجود دارد.

وی در ادامه افزود:در سال های گذشته با تیم دانشگاه علمی کاربردی اراک به مقام قهرمانی مسابقات دانشجویان کشور دست یافتم و همچنین مسئول کمیته داوران بخش بانوان استان مرکزی فعالیت داشته ام و دارای مدرک مربی گری “دی”ایران ، درجه یک داوری فوتبال وفارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما در مقطع کارشناسی  می باشم.