بررسی حواشی اقامت رونالدو در هتل اسپیناس پالاس تهران

ورود تیم فوتبال النصر همراه با رونالدو به تهران و اقامت آن‌ها در هتل اسپیناس پالاس تهران در شهریور 1402 حواشی و حرف و حدیث‌های بسیاری را به دنبال داشت. پس از گذشت حدودا دو ماه از اقامت جنجالی رونالدو در تهران به بررسی حواشی‌ مربوط به آن در این مقاله می‌پردازیم.
Print Friendly, Pdf &Amp; Email

کرستیانو رونالدو بازیکن فوتبال اهل پرتغال که هم‌اکنون برای باشگاه النصر عربستان به‌عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند یکی از اسطوره‌های مسلم فوتبال در جهان به‌شمار می‌رود. او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود که تاکنون موفق به دریافت پنج جایزه توپ طلا و چهار کفش طلا شده است. چنانچه جذب رونالدو برای النصر باعث افزایش محبوبیت داخلی و جهانی لیگ برتر فوتبال عربستان شده و بازیکنان مختلف و مهم اروپایی دیگر با توجه به این موضوع به عربستان انتقال یافته و به لیگ این کشور اضافه شدند.

مسابقه تیم پرسپولیس در مقابل النصر عربستان یکی از جنجالی‌ترین بازی‌‌های سال 1402 در کشور بود که با ورود این تیم به ایران و تهران از حواشی بسیار زیادی نیز برخوردار شد. در میان حواشی گوناگون و مختلف از ورود تیم النصر با حضور رونالدو به ایران در این مقاله قصد داریم به بخش اقامت این تیم در پایتخت بپردازیم.

نکته قابل توجه در مورد اسکان و اقامت تیم النصر در ابتدا انتخاب هتل و اقامتگاه بود که بسیاری از منتقدان از انتخاب این هتل تهران رضایت نداشتند و در مقایسه با آن از هتل‌هایی مانند: آزادی و هتل استقلال تهران نام می‌بردند. حاشیه جنجالی دیگر در مورد رزرو هتل اسپیناس پالاس بود که شکل اقامت اعضای کاروان النصر به‌گونه‌ای بود که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به‌طور کامل در اختیار اعضای این کاروان بود.

بررسی حواشی اقامت رونالدو در هتل اسپیناس پالاس تهران

 

اعلام نظراتی مانند: اختصاص سوئیت و اتاق 45 تا 90 میلیونی به رونالدو همه از شایعاتی بود که حول محور این ورود جنجالی بر سر زبان‌ها افتاد. هجوم هواداران و دوستداران رونالدو از سراسر کشور نیز از طرفی شایعه ایزوله کردن تیم النصر و رونالدو را بر سر زبان‌ها انداخت. در طی اعلام خبر تصمیم گیری باشگاه النصر عربستان در خصوص اینکه هیچ شخص دیگر اجازه تردد در سه طبقه از هتل که به این تیم اختصاص دارد نخواهد داشت، مالک هتل اسپیناس پالاس در طی مصاحبه‌ای اکثر این موارد را رد کرد.

بررسی حواشی اقامت رونالدو در هتل اسپیناس پالاس تهران

 

علی اصغر امیری مالک هتل اسپیناس پالاس تهران در طی مصاحبه و گفت‌وگو‌های مختلفی که انجام داد به برخی از شایعات درباره اقامت رونالدو و تیم النصر عربستان در این هتل پاسخ داد. او در مصاحبات خود اعلام کرد که خسارات بسیاری از سوی طرفداران و هواداران رونالدو بر هتل وارد شده و با بیان اینکه این خسارات هیچ اهمیتی ندارد و هیچ برخوردی با هیچ‌کدام از این افراد نشده، میهمان‌نوازی این هتل را بر سر زبان‌ها انداخت. ایشان همچنین اعلام کردند که تیم هتل اسپیناس پالاس به این میزبانی می‌بالد و با تدارک غذای ایرانی و هدایای مختص به کشور سعی دارند تا خاطره خوبی از کشور ایران در ذهن رونالدو ایجاد کنند.

سفر رونالدو به ایران و میزبانی از او یکی از جنجال‌برانگیزترین اتفاقات چند ماه اخیر در زمینه ورزش در ایران بود که بیشترین حواشی حول محور استقبال کنندگان و اقامت رونالدو در پایتخت بود. بسیاری ایجاد این حواشی را عدم مدیریت و برنامه‌ریزی دانستند و بسیاری از هیجان زدگی مردم ایران در مقابل رونالدو اظهار ناراحتی کردند.