برنز «مسعود قوی بازو» در رقابت‌های بین المللی کوراش قطعی شد

«مسعود قوی بازو» نماینده وزن منفی ۹۰ کیلوگرم تیم ملی کوراش ایران به مرحله نیمه‌نهایی رقابت های بین المللی کوراش به میزبانی اسفراین خراسان‌شمالی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ؛در روز نخست پیکارهای کوراش، «مسعود قوی بازو» نماینده وزن منفی ۹۰ کیلوگرم کوراش ایران در دور نخست، «قدرت الله بیگ زاد» حریف افغانستانی خود را شکست داد و در مرحله یک چهارم به مصاف حریفی از تایلند رفت.

ملی پوش کوراش در دیدار دوم موفق شد نماینده تایلند را شکست دهد.

دبیر انجمن کوراش کشور در این باره اظهار کرد: در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم «مسعود قوی‌بازو» باید با «عمر رسولف» از تاجیکستان رقابت کند و در همین وزن «خاک نظروف» از تاجیکستان باید به مصاف «علیخان نادیروف» برود.

کوروش خسرویار افزود: در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز «شریفجان نظروف» از تاجیکستان باید در برابر «آسرورخامیدوف» از ازبکستان قرار بگیرد و در همین وزن «محسن حسام الدین» از ازبکستان به مصاف آنتون براچوف از روسیه می رود.

وی یادآور شد: این رقابت های بین المللی فردا ۲۴ فروردین ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان دنبال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات بین المللی کوراش امروز (پنجشنبه) با شرکت ۴۰ کوراشکار برتر جهان در رده سنی بزرگسالان به میزبانی اسفراین خراسان‌شمالی آغاز شد.

روسیه، فرانسه، هند، قرقیزستان، تاجیکستان، عراق، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تایلند، لیتوانی و ایران از تیم های حاضر در این رقابت ها بودند.

خراسان شمالی ظرفیت ویژه ای در رشته کوراش دارد به گونه ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان دار پایتخت کوراش کشور است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.