به بخش های خصوصی در ورزش کمک خواهیم کرد

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت : بخش های خصوصی فعال در ورزش، نگران تعطیلی مکان های ورزشی خود نباشند. به گزارش خبرگزاری رسمی ورزش ایران (ایپنا) محمود رضا امیاری گفت: پس از دستور کتبی وزارت بهداشت و وزارت ورزش به تمامی استان‌ها برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان […]

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت : بخش های خصوصی فعال در ورزش، نگران تعطیلی مکان های ورزشی خود نباشند.

به گزارش خبرگزاری رسمی ورزش ایران (ایپنا) محمود رضا امیاری گفت: پس از دستور کتبی وزارت بهداشت و وزارت ورزش به تمامی استان‌ها برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این راستا اقداماتی برای حفظ سلامتی ورزشکاران هرمزگانی انجام داده است.

او گفت: بلافاصله بعد از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ورزشکاران استان در هر دو بخش همگانی و قهرمانی مکان های ورزشی از جمله سالن های چند منظوره، باشگاه های بدنسازی و زمین های ورزشی تعطیل شدند.

امیاری افزود : بخشی از این مکان ها ورزشی در اختیار بخش های خصوصی است که هیات های ورزشی هرمزگان نظارت بر آنان دارند که با رایزنی با مسئولان استانی بدنبال جبران خسارت از جمله تامین هزینه آب، برق و اجاره سالن ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت : از جامعه ی ورزش استان تقاضا داریم در مکان های عمومی تا اطلاع ثانوی برای انجام تمرینات ورزشی خوداری کنند تا بتوانیم در کنار مردم ویروس کرونا را با هم شکست دهیم.