به دلیل ترک اعتراضی اکثریت اعضای مجمع/ لغو انتخابات فدراسیون بیلیارد!

مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولز برگزار شد به معنای واقعی، یک افتضاح و ...

مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولز برگزار شد به معنای واقعی، یک افتضاح و بی برنامگی کامل بود. از همان ابتدا، تاخیر قابل توجه در شروع مراسم، نحوه تایید و ورود افراد واجد صلاحیت به مراسم، رفتار دور از انتظار روابط عمومی فدراسیون با مهمانان و شلوغی و ازدحام عجیب در محوطه انتظار بیرون از جلسه، خبر از بی برنامگی و ابهامی بزرگ در گردش مدیریتیِ مسوولان برگزاری مجمع می داد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) و به نقل از روزنامه ابرار ورزشی، سرانجام مجمع فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولز با حضور ۳ نامزد در آستانه برگزاری بود که خروج سرپرست فدراسیون، هاشم اسکندری که بدون تردید از بیشترین شانس برای تصدی مجدد پست ریاست فدراسیون برخوردار بود، مقدمات لغو مجمع را فراهم کرد. بیش از ۹۰ درصد اعضای مجمع پشت سر اسکندری از جلسه خارج شدند و تنها ۵ تن از اعضا در جلسه باقی ماندند. نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده شهرداری، نماینده هیئت استان مرکزی، نماینده ورزش دانشجویی و نماینده ورزش دانش آموزی، تنها افرادی بودند که حاضر به ترک جلسه نشدند.

عدم احراز صلاحیت هاشم اسکندری و ابلاغ دقیقه نودی آن در خود جلسه مجمع، موردی بود که وی آن را برنتابید و به همراه خیل عظیم حامیان خود از سالن خارج شد. پس از خروج اسکندری، سیدمحمد پولادگر از درب فرعی تعبیه شده در سالن وارد شد تا با اصحاب رسانه و البته خود اسکندری، مواجه نشود. در نهایت بدون اجازه دادن به خبرنگاران به داخل جلسه، مجمع ۵ نفره آقایان پس از حدود بیست دقیقه به پایان رسید و اعلام شد که مجمع بعدی برای برگزاری انتخابات فدراسیون بیلیارد ، حدود دو هفته دیگر برگزار می شود.

 

به من گفتند که تایید صلاحیت شما نیامده و باید مجمع را ترک کنید

اسکندری: آقایان فرصت دفاع هم به من ندادند

هاشم اسکندری، سرپرست و کاندیدای فدراسیون بولینگ و بیلیارد در گفتگوی اختصاصی با ابرارورزشی گفت: به من گفتند که تایید صلاحیت شما نیامده و باید مجمع را ترک کنید؛ من هم مجمع را ترک کردم و در ادامه اعضای محترم مجمع خصوصا روسای هیاتها دنبال من آمدند.

وی در ادامه افزود: به هر حال این جور موارد باید به صورت کتبی اعلام شود و من فرصتی داشته باشم که از خودم دفاع کنم؛ نمی شود که پشت در مجمع به من بگویند که شما نمی توانید در انتخابات شرکت کنید. شما فرض بکنید که شخصی را دیده اند که از دیوار بانک بالارفته، آیا بلافاصله محکومش می کنند یا اینکه به او فرصت می دهند تا از خود دفاع کند.

اسکندری در خاتمه گفت: اصلا همه چیز عجیب و غریب بود و همانطور که دیدید من هیچ اشاره ای یا صحبتی با دوستان نکردم ولی به هر حال روسای هیاتها به بنده لطف داشتند و وقتی بلند شدم که مجمع را ترک کنم، همراه من آمدند.

 

پولادگر: انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد تا ۱۵ روز دیگر برگزار می‌شود

انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد دیروز لغو شد و به گفته معاون وزیر ورزش، این انتخابات تا ۱۵ روز دیگر برگزار می شود. مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد قرار بود از ساعت ۱۴ دیروز یکشنبه در محل آکادمی المپیک برگزار شود. این انتخابات ابتدا به دلیل تاخیر حضور محمد پولادگر (معاون وزیر ورزش و رئیس مجمع) و سپس به دلیل ترک جلسه از سوی تعدادی از اعضای مجمع، لغو شد. پولادگر بعد از اعلام لغو انتخابات در میان اندک اعضای حاضر در مجمع گفت: تا ١۵ روز دیگر مجمع فدراسیون برگزار می‌شود، اگر دو سوم اعضا حاضر باشند حتماً انتخابات را در آن مجمع برگزار می‌کنیم.

 

فرهادیان: نامه عدم تایید صلاحیت اسکندری روز قبل به دبیر مجمع ارسال شد

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها در وزارت ورزش و جوانان به صحبت یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد واکنش نشان داد. آرش فرهادیان مدیرکل فدراسیون امور مشترک فدراسیونها در وزارت ورزش و جوانان گفت: روز شنبه ۱۰ تیرماه و در نامه‌ای رسمی به دبیر مجمع، اعلام کردیم که چه کسانی تایید صلاحیت شده و چه کسانی تایید صلاحیت نشده‌اند؛ در این نامه اشاره شده که اسکندری تایید صلاحیت نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اسکندری در مجمع بعدی به عنوان کاندیدای ریاست حضور نخواهد داشت؟ گفت: در بحث صلاحیتها، نظر نهادهای نظارتی مدنظر قرار می‌گیرد و اگر آنها نظر بدهند که او می‌تواند در مجمع شرکت کند، مشکلی نخواهد داشت.