تازه‌های ورزش استان اردبیل

سرخط جدیدترین اخبار ورزشی استان اردبیل در رشته های وزنه برداری، بسکتبال، دو و میدانی، اسکی، ووشو و شطرنج منتشر شد.

خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: جدیدترین رویدادها و اخبار ورزشی استان اردبیل
یک طلا و یک برنز سهم بانوان دو میدانی کار اردبیلی از رقابت های قهرمانی  کارگران  کشور
در این رقابت ها که به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور 90 ورزشکار از 22 استان در 7 ماده به میزبانی قزوین  برگزار شد. در پرش طول حدیثه احمدی طلایی شد و زهرا مهدوی فر هم در دوی 100 متر به مدال برنر دست یافت.

انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان که در مجتمع ورزشی کشت و صنعت مغان در حال برگزاری است بازدید کرد
وزنه برداران جوان کشورمان برای مسابقات جهانی 2022 یونان آماده می شوند.

سومین دوره مسابقات  ووشو قهرمانی انتخابی المپیاد زیر۱۶سال استان جهت اعزام به‌ مسابقات قهرمانی استعدادهای برترکشوربرگزارشد.
مسابقات قهرمان کشوری المپیاد استعدادهای برتر بهمن ماه  در تهران برگزار خواهد شد.

کلاس مربیگری درجه 2 شطرنج زیر نظر فدراسیون شطرنج به میزبانی هیات شطرنج استان اردبیل باشرکت ۲۲ مربی از استانهای اردبیل ،آذربایجان شرقی، گلستان ،هرمزگان، البرز، اصفهان و خوزستان با برگزاری آزمون حضوری به پایان رسید.

طی حکمی از سوی محمد پور رئیس هیات اسکی استان اردبیل اعضای هیات رئیسه هیات اسکی استان اردبیل معرفی شدند.

با دعوت رسمی کنفدراسیون دو و میدانی آسیا شهرام شهبازی داور دو ومیدانی اردبیلی بعنوان سر استارتر در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت.
نهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان از ۲۳الی ۲۵ بهمن ‌ماه  سال جاری  به میزبانی شهر نورسلطان  کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.

تیم والیبال قارتال سرعین هم در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور میزبان گیتی پسند اصفهان بود که با نتیجه 3 بر 1 نتیجه رو به حریف واگذار کرد.
اما در ادامه هفته هفتم این رقابت ها تیم شهدای ارشق مشگین شهر روز سه شنبه میزبان تیم  همای عقاب تهران در سالن شهید آسمانی  خواهد بود.

فتحی نیا رئیس هیات بسکتبال استان اردبیل از میزبانی اردبیل در دور رفت مسابقات لیگ یک بسکتبال کشور خبر داد.
 در گروه E  این رقابت ها  تیم‌های خانه بسکتبال اردبیل، توفارقان آذرشهر، ملوان بندرانزلی و بانی‌نو تهران،  از 24 تا  27 آذرماه در  سالن  شش هزارنفری رضازاده اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در صورت صدور مجوز ستاد کرونا با حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت.