تجهیز تمامی شهرستان‌های فعال استان اردبیل به توپ و تور در سال ۱۴۰۱

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل گفت: تمامی شهرستان‌های فعال استان در سال ۱۴۰۱ با توپ و تور تجهیز شدند.
Print Friendly, Pdf &Amp; Email

به گزارش ایپنا- واحد اردبیل؛ پیمان مدرس اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات کشوری ۸ اعزام را در دستور کار هیأت والیبال استان اردبیل داریم.

مدرس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: متأسفانه برای اعزام تیم‌ها با مشکل مالی مواجه هستیم و بخش خصوصی هم تمایل به حمایت از تیم های ورزشی ندارند.

وی از استعدادیابی در مدارس در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در سال گذشته تیم هایی را به مسابقات قهرمانی کشوری و المپیاد اعزام کردیم.

رئیس هیأت والیبال استان ضمن اشاره به برگزرای کلاس های مربیگری ادامه داد: کلاس ارتقاء درجه مربیگری برای آقایان و بانوان از درجه ۳ به ۲ و از درجه ۲ به ۱ بصورت کشوری برگزار شد.

مدرس با بیان اینکه کلاس داوری درجه ۳ مختص بانوان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، افزود: تمامی هیأت‌های شهرستان فعال استان به توپ و تور تجهیز شدند.

وی اظهار کرد: لیگ برتر استان با شرکت ۸ تیم در سال گذشته برگزار شد که با استقبال خوب تماشاگران و علاقمندان به والیبال همراه بود.

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل با اشاره به تدوین تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ این هیأت، تصریح کرد: مسابقات انتخابی برگزار و برای مسابقات قهرمانی کشوری اعزام خواهیم کرد.