سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل؛

تجهیز و بهسازی امکان ورزشی استان نیازمند ۵۰۰ میلیاردتومان اعتبار است

اردبیل- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای تجهیز و بهسازی ۲۲۵ مکان ورزشی استان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) -واحد اردبیل: اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه کارگروه آسیب شناسی و ارتقاء کارکرد ورزش اردبیل ضمن قدردانی از توجه دستگاه قضایی استان به امر ورزش ، گزارشی از مسایل ،مشکلات و نیازمندیهای این حوزه در استان ارایه داده، از عزم جدی برای توسعه و ارتقاء کارکرد ورزش در اردبیل خبر داد.

ورودی با اظهار اینکه برای تجهیز و بهسازی ۲۲۵ مکان ورزشی استان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: ضمن تقدیر از حمایتهای مقام عالی اجرایی استان در زمینه تامین اعتبارات و رفع نیازمندی ها، توجه شایسته دستگاهها سازمانها و شرکتها برای کمک به ورزش استان به عنوان یک مسئولیت اجتماعی را خواستار شد.

وی از تمهیدات صورت گرفته برای ارتقاء ایمنی و حراست فیزیکی سالنهای ورزشی با نصب دوربین های مدار بسته خبر دادو افزود: تامین اعتبار حصار کشی اماکن ورزشی ،توجه و حمایت دست اندرکاران امر برای جلوگیری از هرگونه اقدام پیشگیرانه را ضروری دانست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه پس رفت ورزش شایسته خطه قهرمان پرور و پهلوان خیز اردبیل نمی باشد از برنامه های خود در افزایش نظارتها و تقویت مدیریت شهرستان های استان و همچنین حمایت از ورزشهای قهرمانی و همگانی خبر داده افزود: اداره کل ورزش و جوانان آماده هرگونه همکاری و حمایت از سرمایه گذاران به ویژه در احداث و واگذاری زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سراسراستان می باشد.

تعامل و هم افزایی و ارتقاء مناسبات شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان در جهت توسعه ورزش اردبیل از جمله دغدغه های مطروحه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در این جلسه بود.

گفتنی است کارگروه آسیب شناسی و ارتقاء کارکرد ورزش اردبیل بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم دادگستری با ابتکار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از آذرماه سال گذشته تشکیل شده و با عضویت داوطلبانه جمعی از اساتید و مدرسان ،دانشگاه ،کارشناسان پیشکسوتان و مربیان ورزشی منشاء خیر و برکات زیادی در استان بوده است.