ساعت 20:20 امروز

ترکیب احتمالی استقلال مقابل التعاون

منصوریان به جز وریا غفوری تقریبا تیم کامل خود را در اختیار دارد و می‌تواند با دست باز ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار با التعاون انتخاب کند. به گزارش خبرگزاری ایپنا ، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:20 امروز به مصاف التعاون عربستان می‌رود. ترکیب […]

منصوریان به جز وریا غفوری تقریبا تیم کامل خود را در اختیار دارد و می‌تواند با دست باز ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار با التعاون انتخاب کند.

به گزارش خبرگزاری ایپنا ، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:20 امروز به مصاف التعاون عربستان می‌رود.

ترکیب احتمالی استقلال در این دیدار به شرح زیر است:

دروازه‌بان: سید مهدی رحمتی

کاپیتان استقلال با وجود اشتباهات زیاد در بازی‌های اخیر جایگاه محکمی در ترکیب این تیم دارد و منصوریان روی تجربه او برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مدافعین میانی: رابسون و پادوانی

زوج برزیلی جایگاه ثابت خودشان را در ترکیب آبی‌پوشان پیدا کرده و به احتمال زیاد مقابل التعاون هم به میدان خواهند رفت.

مدافع راست: خسرو حیدری

دفاع راست با تجربه آبی‌پوشان در غیاب غفوری شانس بیشتری برای بازی در این پست دارد.

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور

دفاع چپ جوان استقلال بازی‌های خوبی در فصل جاری برای تیمش انجام داده و تقریباً در پست خود جایگاه مطمئنی دارد.

هافبک‌های دفاعی: امید ابراهیمی و امید نورافکن

این دو بازیکن زوج خوبی در پست هافبک دفاعی در ترکیب استقلال ایجاد کرده‌اند و بعید است منصوریان تغییری در آن ایجاد کند. ابراهیمی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و آماده این دیدار است.

هافبک هجومی: فرشید اسماعیلی

این بازیکن شانس بیشتری نسبت به مجتبی حقدوست برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد و به هماهنگی خوبی با کاوه رضایی رسیده است.

بال چپ: جابر انصاری

جابر به روزهای اوج خودش در ترکیب استقلال بازگشته است و در بازی‌های اخیر گل‌های حساس و مهمی برای تیمش به ثمر رسانده است.

بال راست: بهنام برزای

با نبود وریا غفوری و انتقال حیدری به دفاع راست این بازیکن شانس بیشتری نسبت به همیشه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش دارد.

مهاجم: کاوه رضایی

امید اول استقلال برای درخشش در این دیدار و باز کردن دروازه التعاون. کاوه هم آقای گل و هم آقای پاس گل استقلال است و کلیدی‌ترین مهره منصوریان محسوب می‌شود.