در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور:

تیم خانه بسکتبال اردبیل مغلوب توفارقان آذرشهر شد

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در دومین روز از دیدار لیگ دسته یک بسکتبال کشور مقابل خانه بسکتبال اردبیل به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در دومین روز لیگ دسته یک بسکتبال کشور با نتیجه ۷۲ ـ ۴۸ در مقابل خانه بسکتبال اردبیل به پیروزی رسید.

تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با برتری مشهود چهار ست بازی را با نتایج ۱۷ـ ۱۱ ، ۱۴ـ۷ ، ۲۱ـ۱۴ ، ۲۰ـ۱۶ در مقابل خانه بسکتبال اردبیل به پیروزی رسید.

گفتنی است؛ خانه بسکتبال اردبیل دومین باخت خود در این مسابقات تجربه کرده و تیم توفارقان آذرشهر به دومین برد خود دست پیدا کرد.

دور رفت گروه شمال (E) با شرکت تیم‌های توفارقان آذرشهر، ملوان بندرانزلی، بانی نو تهران و خانه بسکتبال به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و ورود عموم جهت تماشای مسابقات با ارائه کارت واکسن‌ امکان پذیر است.

و در راستای همین رقابتها بانی نو تهران و ملوان بندرانزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برد بانی نو تهران به پایان رسید.

بازی در ست اول با نتیجه ۲۳_۱۲ به سود بانی نو، در ست دوم ۱۵_۱۱ به سود ملوان، ست سوم ۱۴_۲۱ به سود بانی نو، ست چهارم ۲۲_۱۸ به سود ملوان و در مجموع با نتیجه ۷۳_۶۳ به نفع بانی نو تهران به پایان رسید و بدین ترتیب تیم بانی‌نو دومین برد خود در این دور از مسابقات کسب کرد.

روز گذشته در اولین روز مسابقات دور رفت گروه شمال (E) لیگ یک بسکتبال کشور بانی نو تهران با نتیجه ۸۶ -۷۳ در مقابل خانه بسکتبال اردبیل به پیروزی رسید و ملوان بندرانزلی با نتیجه ۶۴ – ۵۹ از توفارقان آذرشهر شکست خورد.

گفتنی است؛ روز جمعه ۲۶ آذر ماه روز استراحت تیم‌ها بوده و روز شنبه ۲۷ آذرماه در روز پایانی دور رفت گروه شمال (E) از سری مسابقات لیگ یک بسکتبال کشور با بازی بانی نو تهران _ توفارقان آذرشهر و ملوان بندرانزلی _ خانه بسکتبال اردبیل به اتمام خواهد رسید.