ثبت‌نام ۴۰ تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم شهرستان نیر

اردبیل- نیر- رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان نیر از ثبت نام ۴۰ تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال «جام پرچم» ویژه روستائیان این شهرستان در ۲ بخش مردان و زنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل: رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان نیر گفت: تاکنون ۴۰ تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال «جام پرچم» ویژه روستائیان این شهرستان در ۲ بخش مردان و زنان ثبت نام کرده‌اند.

«شهرام اصالت نیری » افزود: اولین دوره مسابقات جام مینی فوتبال روستایی و عشایری به صورت مرحله‌ای در تمامی روستاهای این شهرستان همزمان با سراسر کشور با عنوان جام پرچم در ۲ بخش آقایان و بانوان در رده سنی بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام این دوره از مسابقات تا ۳۰ فروردین ماه جاری تمدید شده، ادامه داد: تا کنون ۴۰ تیم از شهرستان نیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند و شهرستان نیر نسبت به جمعیت بین تمامی استان‌های کشور پیش‌تاز است.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان نیر اظهار داشت: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سطح روستاها، بخش ها، شهرستانها و استان برگزار می شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام می شود.
اصالت نیری بیان کرد: این مسابقات از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز و مرحله کشوری این رویداد ورزشی نیز با حضور قهرمانان استان‌ها شهریورماه امسال برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: تیم های منتخب در سطح بخش، شهرستان، استان و کشور به رقابت می پردازند و در نهایت تیم برتر به مسابقات بین المللی اعزام خواهد شد.
اصالت نیری از تمام دهیاران وبخشداران ومسولان خانه بهداشت ودرراس آن امام جمعه محترم وفرماندار گرامی در این رویداد بزرگ همکاری وحمایت کردند تشکر وقدرانی کرد.