جانعلى: با سرطان دست و پنجه نرم مي كنم/ سايپا هيچگاه جوياى احوالم نشد

Print Friendly, PDF & Email

احمد جانعلى، پيشكسوت فوتبال ايران و بازيكن سابق سايپا در رابطه با حال و روز اين روزهايش چند جمله اى با ما هم کلام شد.

Print Friendly, Pdf &Amp; Email

* مصطفى آقاجانى فرد

احمد جانعلى، پيشكسوت فوتبال ايران و بازيكن سابق سايپا در رابطه با حال و روز اين روزهايش چند جمله اى با ما هم کلام شد. در ادامه گفتگوى وى را با خبرنگار خبرگزارى ورزش ایران(ايپنا) بخوانيد:

جانعلى: با سرطان دست و پنجه نرم مي كنم/ سايپا هيچگاه جوياى احوالم نشد

* مراسم تقدير از شما توسط شهردارى منطقه ٥ است به دليل بيماريتان حال و روز سختى داريد وليكن روحيه بالاى شما ستودنى ست، لطفأ براى ما از حال اين روزهايتان بگویید؟

– این روز در كنار پيشكسوتهاى فوتبالى و مقامات براى بنده روز بسيار خوبى بود كه به يادگار خواهد ماند و بابت اين روز از جناب آقاى دكتر خسرو آبادى شهردار منطقه ٥ و جناب آقاى موسوى مدير ورزش منطقه تشكر می کنم. متاسفانه ٩ ماهى است كه با بيمارى سرطان روده دست و پنجه نرم مي كنم و روزهاى سختى را پشت سرگذاشته ام. دلم به بازكردن لب به گلايه نيست ولى بنده از مديران باشگاه سايپا انتظار يك تماس و احوالپرسى ساده را داشتم كه متأسفانه دريغ از اندكى توجه؛ ولى باز هم از دوستان عزيزی كه در كنار من بودن و هستن تشكر مى کنم.

* اگر صحبتی دارید بگویید؟

– من از هیچکس خواسته و توقعى ندارم. اميدوارم همه عزيزان در صحت و سلامت روزهاى خوب و زندگى پر از شادى و نشاط را پيش رو داشته باشند. همچنین ممنون از شما و خبرگزارى وزینتان.