جدال برای بقا / پارس جنوبی جم – نفت تهران

فردا بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر برگزار می‌شود و شاید در نگاه اول به نظر برسد که بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس یا استقلال و پیکان مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های این هفته هستند.

به گزارش خبرگزاری ایپنا فردا بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر برگزار می‌شود و شاید در نگاه اول به نظر برسد که بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس یا استقلال و پیکان مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های این هفته هستند. البته حساسیت این دو بازی قابل انکار نیست اما نگاهی دقیق به جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که احتمالا حساس‌ترین بازی هفته بیست و نهم در جم بین پارس جم و نفت تهران برگزار می‌شود.

نفت در حال حاضر با 24 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و استقلال خوزستان با 27 امتیاز، تیم چهاردهم جدول است. این اختلاف 3 امتیازی شرایط را برای نفت بسیار سخت کرده است و شاگردان هومن افاضلی ممکن است همین فردا به لیگ یک سقوط کنند. اگر آنها در جم مقابل شاگردان مهدی تارتار مساوی کنند یا بازنده شوند و استقلال خوزستان بر سپاهان غلبه کند، سقوط نفت به لیگ یک قطعی خواهد شد! با این شرایط حساس‌ترین بازی هفته و البته بازی مرگ و زندگی برای نفتی‌ها، همین بازی فردای آنها مقابل پارس جم جنوبی است که ممکن است سرنوشت آنها را برای فصل بعد مشخص کند.