هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس هرمزگان

جعفری: به دنبال توسعه بیلیارد، بولینگ و بولس در استان هستیم

به گزارش خبرگزاری رسمی ورزش ایران ایپنا: اسحاق جعفری سرپرست هیئت در اولین جلسه خود با کادر هیئت به تشریح برنامه‌ها ، اهداف و چشم انداز این هیئت پرداخت. جعفری عنوان داشت: اولین گام ارائه تقویم مسابقات و آموزش هیئت می باشد. تا در کنار برگزاری منظم مسابقات و برگزاری دوره های آموزشی با جذب […]

به گزارش خبرگزاری رسمی ورزش ایران ایپنا: اسحاق جعفری سرپرست هیئت در اولین جلسه خود با کادر هیئت به تشریح برنامه‌ها ، اهداف و چشم انداز این هیئت پرداخت.

جعفری عنوان داشت: اولین گام ارائه تقویم مسابقات و آموزش هیئت می باشد. تا در کنار برگزاری منظم مسابقات و برگزاری دوره های آموزشی با جذب افراد در بحث استعداد یابی نیز فعال باشیم.

آقای جعفری افزودند: باشگاه ها رکن اصلی در توسعه و رشد هر رشته ورزش می باشند و متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا باشگاه های بیلیارد استان شرایط مناسبی ندارند و در خطر ورشکستگی قرار دارند و با پرداخت تسهیلات کم بهره توسط دولت می توان به ادامه فعالیت آنها کمک کرد. البته هیئت با برگزاری جلسات مستمر با باشگاه ها به شناسایی مشکلات آنها و کمک به رفع آنها خواهد پرداخت.

اسحاق جعفری بیان نمود:دربخشی ازجامعه ما این نگاه وجود دارد که ورزش بیلیارد و بولینگ مختص افراد توانمند به لحاظ مالی می باشد. در صورتی که اینگونه نیست و بدنبال تغییر این نگاه هستیم. و تعامل با رسانه ها بخصوص رسانه ملی راهکار مناسب برای تغییر این نگاه می باشد. ورزش های بولینگ ، بیلیارد و بولس فکری،جسمانی و علم محاسبات می باشد و کسانی در این ورزش ها به موفق دست خواهند یافت که در کنار توان جسمی بالا از توان فکری و محاسباتی بالایی نیز برخوردار باشند.

اسحاق جعفری گفت: نگاه ویژه ای به بخش بانوان داریم و بدنبال فعال نمودن آن هستیم و با بکار گیری افراد توانمند در این بخش قدم های را برداشته که در آینده نزدیک بصورت ویژه به آن خواهیم پرداخت.

در پایان آقای جعفری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی در ماه رمضان ، ابراز امیدواری کرد بزودی با شکست ویروس کرونا شاهد رونق ورزش بخصوص ورزش های بولینگ بیلیارد و بولس در سطح استان باشیم.