حدادی: نمی خواهم با مصدومیت خداحافظی کنم/ انتخاب بهادرزاده تصمیم رییس فدراسیون بود

حامد حدادی، سنتر بلندقامت و باتجربه تیم ملی بسکتبال گفت: بعد از مصدومیتم برخی گفتند ...

*ایمان پناهی

حامد حدادی، سنتر بلندقامت و باتجربه تیم ملی بسکتبال گفت: بعد از مصدومیتم برخی گفتند دیگر بسکتبالم تمام شده اما تمام تلاشم را می کنم که برگردم چون نمی خواهم با مصدومیت از دنیای بسکتبال خداحافظی کنم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، وی در ادامه افزود: حدود 5 ماه و دو هفته است که از جراحی پایم گذشته است و از چیزی که انتظار داشتیم زودتر به میادین بازگشتم و الان تمرین بسکتبال انجام می‌دهم اما هنوز برای تمرین تیمی باید صبر کنم. در این مدت وزنم بالا رفته و سعی می‌کنم با رژیم غذایی و تمرین سبک و مناسب به وزن ایده آل برسم.

حدادی: نمی خواهم با مصدومیت خداحافظی کنم/ انتخاب بهادرزاده تصمیم رییس فدراسیون بود

سنتر بلندقامت کشورمان در خصوص سرمربی ترکیه ای، اظهارداشت: یک مربی با نظم و انضباط است و فعلا تمرینات خیلی جدی را انجام می دهد و بچه ها و البته خود من به این نوع تمرینات نیاز داشتیم. تمرینات سخت است و به نظرم نیاز بود که بدنها اصطلاحا شلاق بخورند.

حدادی در خصوص بازیهای آسیایی گفت: فعلا جام جهانی را پیش رو داریم و بازیهای آسیایی هم جای خود دارد. برنامه اصلی حضور قدرتمند در جام جهانی است. در آسیا همه تیمها جوانگرایی کرده اند و برای ما هم همینطور است البته جوانگرایی معایبی هم دارد. چینی ها بعد از یائو مینگ چندین سال در آسیا بازنده بودند و بعد از آن بهتر شدند و الان نتیجه اش را می گیرند. بقیه تیمها هم کار می‌کنند و تماشاگر نیستند. ما هم باید کار کنیم و در این مسیر باید خیلی خیلی صبور باشیم.

کاپیتان بسکتبال کشورمان در خصوص انتخاب آقای آرش بهادرزاده به عنوان مدیر اجرایی و تقریبا سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: من اصلا در جریان نبودم و اصلا زمانی که آقای داوری(رییس محترم فدراسیون بسکتبال) این تصمیم را گرفتند من کیلومترها از ایران دور بودم. آرش رفیق من است و در چند سال اخیر همه کارهای من در اختیار اوست به هر حال این تصمیمی است که مسئولین گرفته اند و ما باید از آن اطاعت کنیم. رئیس فدراسیون مشاوره می‌گیرد اما تصمیم نهایی با خودش است. چیزی که من می دونم این است که همه باید از تصمیمات حمایت کنیم و پشت تیم ملی بسکتبال باشیم.