امسال برای آلومینیوم سال خاصی است

حسینی: امیدوارم بازی آبرومندانه‌ای ارائه دهیم/ امروز با بهترین تیم ایران بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم با تمرینات خوبی که داشتیم، بازی آبرومندانه‌ای ارائه دهیم.
Print Friendly, Pdf &Amp; Email

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم با تمرینات خوبی که داشتیم، بازی آبرومندانه‌ای ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان، اظهارداشت: خوشحالم دوباره در شهر اصفهان هستم، خاطرات زیادی از این شهر دارم. امروز بازی مشکلی داریم، سپاهان بهترین تیم ایران از هر لحاظی است، اگر بحث کم شدن امتیازات را در نظر نگیریم این تیم باید صدر جدول باشد.

وی با بیان اینکه فصل گذشته همراه با پیکان به اصفهان آمدیم و وحید کاظمی به عنوان داور اشتباهات زیادی داشت و در نتیجه تاثیر گذار بود، تصریح کرد: برای بازی امروز هم کاظمی داور است که امیدوارم قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد زیرا سپاهان نیاز به کمک کسی ندارد و بهترین تیم ایران است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: از نظر نیروی انسانی محدودیت داریم و نبود بازیکنانمان به ضرر ما است اما با جایگزین کردن بازیکنان سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در فوتبال هم دفاع و هم حمله مهم است که برای حمله نیاز به بازیکن با کیفیت داریم اما در دفاع با بک ساختار خوب هم می‌توان نتیجه گرفت. حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار ایپنا مبنی بر اینکه در ۵ بازی اخیر آلومینیوم مقابل سپاهان اراکی‌ها باختی نداشتند، آیا این در روند بازی تاثیر گذار است یا خیر، گفت: مسائل آماری ربطی به بازی ندارد زیرا تیم ما نسبت به فصلهای گذشته بازیکنان زیادی از دست داده، سپاهان هم با ثباتی که داشته بهترین تیم ایران است. بازگشت به گذشته اشتباه است.

وی افزود: امسال برای آلومینیوم سال خاصی است زیرا ۱۷ نفر از بازیکنانمان را از دست دادیم و بودجه هم کم شده است؛ من هم اعتقاد دارم از میدان دادن به جوانان ضرر نمی‌کنیم. سپاهان هم باتوجه بر اینکه بازیکنان خوبی دارد اما به جوانان هم میدان می‌دهد. جذب بازیکن در نیم فصل کمک فنی به تیم نمی‌کند زیرا بازیکنان با کیفیت تیم دارند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص نبودن هواداران تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه، اظهارداشت: تنها کشوری که در آن هواداران را محروم می‌کنند، کشور ماست. فوتبال برای هواداران است که بیایند و از آن لذت ببرند، نبودن تماشاگران به ضرر فوتبال ما می‌شو‌د.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه دلیل عدم حضور شما در تیمهای بزرگ چیست، گفت: هنوز اتفاقی برای حضور من در تیمهای بزرگ نیفتاده است، سعی می‌کنم از حاشیه دور باشم و به فوتبال کمک کنم. اتفاقهای خوب هم به موقع برای ما رخ می‌دهد، در هر باشگاهی هستم قدردان آن هستم. در اصفهان که بودم قدر من دانسته نشد اما همیشه از این شهر به نیکی یاد می‌کنم.