داداش پور: دارت هم ماهیت همگانی دارد و هم ظرفیت قهرمانی

دانشجویان در حوزه همگانی می توانند بیشترین بهره را از دارت ببرند و هرچه قدر در این حوزه ...
Print Friendly, Pdf &Amp; Email

دانشجویان در حوزه همگانی می توانند بیشترین بهره را از دارت ببرند و هرچه قدر در این حوزه سرمایه گذاری شود سلامت دانشجویان تضمین می شود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جریان بازدید از مسابقات دارت ششمین المپیاد همگانی دانشجویان پسر کشور در گفتگوی اختصاصی با ایپنا گفت: دارت رشته جذاب و ویژه ای است که هم جایگاه رفیع همگانی دارد و هم در توسعه ورزش قهرمانی به مدارج بالا رسیده است.

صادق داداش پور با اشاره به این موضوع اظهارداشت: این رشته پرمخاطب ویژگیهای بسیاری دارد که می توان به ایجاد تمرکز، دقت وآرام بخشی اشاره کرد و به همین سبب علاقه مندان زیادی را جذب کرده و اقبال عمومی دارد.

وی از دارت به عنوان یکی از رشته های مهم و تاثیرگذار المپیاد همگانی دانشجویان یاد کرد و اذعان داشت: دانشجویان در حوزه همگانی می توانند بیشترین بهره را از دارت ببرند و هرچه قدر در این حوزه سرمایه گذاری شود سلامت دانشجویان تضمین می شود.

رییس سازمان امور دانشجویان کشور در خصوص جایگاه دارت در ورزش ایران گفت: دارت در بعد همگانی یک رشته پیشرو است و البته واقف هستم که در میادین بین المللی و حوزه قهرمانی هم ظرفیتهای مهمی را ایجاد کرده است ولی معتقد هستم که تاثیرگذاری و خروجی این رشته جذاب در ابعاد همگانی قابل توجه است و سطح گسترده ای از جامعه را به خود معطوف نموده است.