درخشان: تجربه عامل برتری پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان بود/ لوکادیا بازیکن تاثیرگذار در خط حمله است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تجربه و توانایی بیشتر توانستند برابر تیم نفت مسجد سلیمان به برتری برسند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس در ابتدا تیم نفت مسجد سلیمان را دستکم گرفته بودند و همه آن‌ها در حمله بودند و دفاع را رها کردند و نزدیک بود که  در ضد حمله گل دوم هم بخورند، اما این اتفاق رخ نداد. البته پرسپولیسی‌ها بعد از دریافت گل شکل بازی خود را تغییر دادند و نتیجه بازی را به نفع خود رقم زدند.  

او ادامه داد: لوکادیا با جابه جایی و فرار خوب توانست یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد و گل تساوی را به ثمر برساند. همچنین او با استپ توپ و با چرخش توانست کار خود را تکمیل کند و گل دوم پرسپولیس را بزند. لوکادیا بازیکن باهوش و تاثیرگذار در خط حمله است. البته خط هافبک پرسپولیس نمی‌تواند او را در موقعیت گلزنی  قرار بدهد وگرنه او می‌تواند ۳، ۴ گل در یک بازی برای سرخپوشان بزند.  

درخشان درباره عملکرد تیم نفت مسجد سلیمان گفت: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی بود و در شهر خود بازی می کرد و بازیکنان این تیم  انگیزه دوچندانی داشتند و پا به پای پرسپولیسی‌ها دویدند و جنگیدند. البته تیم پرسپولیس بازیکنان باکیفیت بالایی دارد که توانایی و تجربه شان باعث شد که این بازی را ببرند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تعطیلات فیفا دی به نفع سرخپوشان است یا نه! گفت: به نظرم این تعطیلات خوب نیست چرا که پرسپولیسی‌ها روان بازی می‌کنند و این وقفه باعث می‌شود که روند رو به رشد آن‌ها متوقف شد و ادامه کار برایشان سخت شود. 

او درباره بازی استقلال و نساجی مازندران گفت: شرایط بازی با اشتباه در دریافت گل اول باعث شد که شیرازه تیم نساجی به هم بریزد. خط دفاعی نساجی سازمان دهی لازم را نداشت و اشتباهات زیادی را مرتکب شد و اخراج بازیکن نساجی هم مزید بر علت شد تا ثبات این تیم از بین برود. این تیم شمالی تمرکز لازم را برابر استقلال نداشت و  وضعیتش سر و سامان پیدا نکرد و روی اشتباهات فردی گل خورد و نتیجه بازی را واگذار کرد.

درخشان درباره پیش بینی اش از قهرمانی پرسپولیس گفت: با چند برد نمی‌توانیم بگوییم که پرسپولیس قهرمان می‌شود، چون تیم‌ها شناخت بیشتری از پرسپولیس پیدا می‌کنند و کار سخت‌تر می‌شود. البته می‌توانیم بگویم که شرایط مهیا است که پرسپولیس هفته به هفته بهتر شود.