زیر نظر نائب قهرمان کشتی جهان و آسیا؛

دوره آموزش کشتی بانوان به زودی در لارستان آغاز می شود

‎نائب رئیس بانوان هیأت کشتی لارستان از نام نویسی بیش از ۱۵ بانوی لارستانی برای شرکت در کلاس کشتی خبر داد و گفت: به زودی کلاس های کشتی بانوان برای علاقه مندان این رشته در لار آغاز می شود.

‎عاطفه عقیلی فر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر افزود: به دنبال جذب حداکثری بانوان لارستانی جهت شرکت در کلاس کشتی هستیم و در چند روز آینده مکاتبات و اقدامات لازم از سوی هیأت کشتی لارستان برای حضور قهرمان شایسته کشورمان مریم احمدی نائب قهرمان کشتی جهان و آسیا جهت آموزش این رشته در لارستان صورت می گیرد.

‎وی ادامه داد: با توجه به برگزاری دوره های مربی گری بانوان توسط فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در استان های محتلف کشور زیر نظر گانا واسلینکو مدرس اوکراینی، در صدد هستیم تا بانوان علاقه مند به امر مربی گری را به هیأت کشتی فارس معرفی کنیم تا کشتی بانوان لارستان نیز همانند کشتی آقایان در سطح ملی بدرخشد.

نائب رئیس بانوان هیأت کشتی لارستان با اشاره به اینکه مسابقات کشتی بانوان در دو رشته کلاسیک و آلیش برگزار می شود، تصریح کرد: با پیگیری های مستمر فدراسیون کشتی ایران و در نشست هیأت رئیسه اتحادیه جهانی، طرح افزوده شدن کشتی کلاسیک بانوان با پوشش کامل از اوایل شهریورماه سال 96 به تصویب رسید.