روز رستاخیز فرا رسید ! جنگ ایران و پرتغال برای صعود

امروز و با انجام چهار دیدار پرونده گروه های A و B مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه به پایان خواهد رسید .

به گزارش خبرگزاری ایپنا تکلیف تیم های حاضر در گروه A از جهت صعود به بک شانزدهم نهایی و خداحافظی با جام جهانی مشخص است . روسیسه و اروگوئه در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دوی این تیم ها موفق یه صعود شده اند و جدال این دو تیم برای صدرنشینی خواهد بود .

در دیدار بعدی این گروه تیم های مصر و عربستان در دیداری تشریفاتی رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد ولی هر دوی این تیم ها می خواهند بدون کسب امتیاز روسیه را ترک نکنند .

در دیدار های گروه B اما دیدار حساس تیم های پرتغال و ایران از ساعت 22:30 در ورزشگاه سارانسک آغاز خواهد شد و هر دو تیم امکان و شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی را در پیش روی خود می بینند . تیم ملی ایران با یک برد برابر پرتغال می تواند برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند .

در دیگر بازی این گروه دو تیم اسپانیا و مراکش باید به مصاف یک دیگر بروند . مراکش که تیم از پیش حذف شده این دیدار می باشد کار سختی در برابر اسپانیا مدعی قهرمانی جام 2018 در پیش رو خواهد داشت .

اگر تیم ملی مراکش بتواند اسپانیا را با اختلاف دو گلاز پیش رو بردارد ، ایران با کسب یک تساوی برابر پرتغال می تواند به مرحله بعد صعود کند .